Čítať viac >>

Dominika Kavaschová - rozhovor

Rodená Košicanka DOMINIKA KAVASCHOVÁ síce ešte zarezáva na VŠMU, no v seriáloch je už ako doma. Momentálne pôsobí v Paneláku ako postava Mirky a horúce scény ju neminuli ani ako milenku Tomáša Maštalíra v Doktorovi Ludskom. Mimo televíznych projektov jej srdce patrí hercovi a zároveň spolužiakovi Lukášovi Dózovi. Prečítajte, čo na seba prezradila v rozhovore pre denník Plus 1 deň.


Svoj začiatok ste v Paneláku odštartovali ako dievča, ktoré bolo odkázané na vozíček. Vaša postava Mirky to brala s veľkým nadhladom, dokázali by ste to vnímať rovnako?
Mirka to brala s chladnou hlavou, bola s tým zmierená, a to by som ja určite nedokázala. Pred týmito scénami som nad tým, čo hendikepovaní ľudia prežívajú, veľa rozmýšľala. Môj dedko bol tiež na vozíčku a pozorovala som ho, ako sa na ňom pohybuje. Sú to ľudia, ktorí sú silní a dokážu to prekonať, ale ja medzi nich určite nepatrím.


Medzi Mirkou a Karolom Mázikom (Robo Jakab) sa črtá možno nádejný vztah, tušíte, ako to dopadne?
Prvá pusa už medzi nami padla, ale či tam bude nejaký vzťah, tak to neviem. Výroba je taká rýchla, že sa to mení aj za chodu a musím sa priznať, že ja ani nie som intenzívnym divákom Paneláka. Občas sa na seba pozriem, ale je to len sporadické.


Máte skúsenosti aj zo seriálu Doktor Ludsky, kde ste boli ako začínajúca herečka hodená do vody a hneď ste museli nakrúcať erotické scény s Tomášom Maštalírom. Zvládli ste to bez trémy?
Nikdy som s tým nemala problém, pretože to vnímam ako svoju prácu. Tomáša poznám aj z divadla, čiže to bolo o to lahšie. Tréma pri podobných scénach je vždy, ale beriem to s rezervou.


Zapôsobil na vás počas scén pred kamerou viac Robo Jakab alebo Tomáš Maštalír?
Tomáš je veľmi dobrý herecký partner, ktorý zo mňa vedel dostať emócie a nejakým spôsobom ma vyburcovať. Robo je mi zase povahovo bližší a je s ním uvoľnenejšia atmosféra, je bezprostrednejší a celkovo sa mi robí lepšie s ním.


Páči sa vám viac aj ako chlap?
Áno, pretože mám radšej tmavšie typy mužov.


V súkromí tvoríte pár s mladým hercom Lukášom Dózom, ktorý účinkoval v seriáli Keby bolo keby. Ako dlho ste spolu?
Poznáme sa tri roky a spolu sme dva. My sme vlastne spolužiaci z vysokej školy, ktorí aj spoločne bývajú.



Foto: Denník Plus 1 deň
Zdroj: Denník Plus 1 deň magazín, rozhovor spracovala: Michaela Hutková Cabanová

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...