Čítať viac >>

Švehlová si pokoj nedá, ďalšia romanca na obzore!

Ivana Švehlová žije so svojím manželom Jakubom už desať rokov a pomaly čoraz viac dostáva chuť na niekoho iného.


Blížiaci sa záver série ovplyvnila hlavne veľká aféra okolo Michala a Ivany. Tá po tom, čo prepukla vo veľkom neostala nadlho v tajnosti a rozdelila tak nielen milencov, ale aj najlepších priateľov. Jakub už nechce Michala v živote vidieť hlavne po tom, čo sa dozvedel, že popri Ivane spával aj so Silviou.


Ivana sa do Michala však zaľúbila a stále sa nevie vyrovnať s tým, že je všetkému koniec. Náhradu si preto hľadá inde a práve na mieste, vďaka ktorému celá aféra praskla.


Tibor Fábry jej učaroval a sympatie doktora k psychologičke sú ešte väčšie. Ivana sa dokonca zdôverí svojim "kočenám", že randí s Fábrym a že si s ním potykala. Zdá sa, že nový pár je na obzore...


Foto: Pravda.sk


4 komentáre :

  1. v novej sérii by mala zomreť švehlova...leze mi strašne na nervy alebo nech je normálna vzorná manželka a nech nepodvádza kuba

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne uz lezie na nervy to ako scenarista z nej stale robi nejaku sliepku...ja som ju mala rada,ale uz to prehanaju s tymto...je to dost trapne

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Uz ma to a tou Ivanou nebavi. Je to otrepane uz, ze furt Jakuba podvadza a zas to idu zatiahnut tak, aby ho podiedla s Fabrim. Mali by radsej pouzit viac fantazie a posunut ich vztah niekde inde a nie stale kolotoc.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja by ju pojebal saak je sexy

    OdpovedaťOdstrániť

Vaše otázky, nápady, pripomienky...