Čítať viac >>

Barbora Švidraňová - rozhovor pre náš fan web!

Tak ako sme vám spomínali v predchádzajúcom článku, štyri mladé herečky zo seriálu Panelák, resp. tri, keďže Adela Mojžišová sa pre materské povinnosti nemohla akcie zúčastniť. zo seriálu Panelák navštívili. Manažér Sue (Zuzany Marušinovej) pre nás zabezpečil štyri rozhovory a tak sme im zaslali otázky. Druhý rozhovor, ktorý vám prinášame bude s Barborou Švidraňovou alias Zdenkou.


Ktorá postava ti viac vyhovuje Zdenka - študentka alebo Zdenka - zvodná zamestnankyňa?
Každá z nich bola v niečom zaujímavá. Ako študentka bola Zdenka naivnejšia a bezprostrednejšia, veselšia a myslím, že aj trochu vtipnejšia, ale na druhej strane, keď vyrástla v ambicióznu managérku, to sa mi páčilo tiež. Snažila som sa, aby naozaj pôsobila ako dobrá ekonómka, ktorá sa v tom vyzná a vie, čo robí. Bola šikovná, flexibilná, ale stále drzá. No jednoducho stále tá mrcha Zdenka, len teraz už trochu dospelejšia. Vyhovovali mi obidve polohy.


o študentiek, ktoré bývali na treťom poschodí si zostala iba ty, ako to vnímaš?
Na jednej strane som veľmi šťastná, že sa moja postava udržala tak dlho a že sa divákom Zdenka páčila. Ale na druhej zas, je mi ľúto, že sme sa s babami takto rozdelili, lebo sa nám naozaj výborne točilo, a vždy to bola riadna zábava a veľmi som sa na natáčanie vždy tešila. Je to škoda. Takto tam Zdenka, ako postava, zostala naozaj úplne sama, bez priateliek, ktoré by ju podporili, objali, mali aspoň trochu radi, všetci ju odmietali, nikto ju nechápal...takže jasné, že potom už bola neznesiteľne zlá.


Uvidia ťa diváci aj vo VIII. sérií, žeby s Egonom? :)
Myslím, že nie. Určite nie s Egonom. Vyzerá to tak, že si Zdenka dá na chvíľu pauzu. Ľudia si už potrebujú od nej asi oddýchnuť.


S ktorým hercom/herečkou si najviac rozumieš zo seriálu Panelák?
yslím, že všetci tam so všetkými dobre vychádzajú a je tam pri natáčaní skvelá atmosféra. Ale najviac si rozumiem s Erikou, Zuzkou, Adelkou a Kikou Svarinskou. S tými sa stretávam aj v súkromí, sme dobré priateľky aj spolužiačky, takže nie sú to len kolegyne.


Plánuješ odštartovať takú spevácku kariéru ako Zuzka Marušinová alias Sue?
Určite nie také elektro pop-disco-crunkcore ako robí Zuzka, to vôbec nie je pre mňa. Ja mám kapelku už dlhšie, ale ešte sme sa tak prudko dopredu nerozbehli. Možno je to tým, že robíme jazz, swing, groove, jazz-pop, jazz-drum a tak...Ale myslím, že pomaly človek ďalej zájde. Nie je to ľahké. Momentálne pripravujeme nové skladby, takže o nás nepočuť. Ale bude! :) teda aspoň dúfam. Vždy som chcela byť viac speváčkou, nie herečkou.


Všimli som si, že niektoré média ťa označovali ako Barbora Svindráňová, registrovala si to?
Áno, všimla som si, že niekedy skomolia moje meno, ale tak čo už. Aspoň vidno, v ktorých novinách na kom záleží a ako sú pripravení, a ako si zisťujú informácie. Stane sa, že niekto sa naozaj pomýli nechtiac, to sa stáva, ale potom sú novinári, ktorým na tom naozaj nezáleží, napíšu hocičo a nezaujíma ich či tým nejak nepoškodia osobe. V tom prípade to vôbec nie je článok o mne, keďže tam nefiguruje moje správne meno. Podľa mňa by si mali dať viac pozor, lebo niekto sa na to môže naozaj uraziť, a potom s ním už nikdy rozhovor neurobia.


Spolu s Adelkou Mojžišovou, Zuzkou Marušinovou a Erikou Havasiovou ste spolužiačky, ste jedna veselá ženská partia ako seriálové kočeny?
No jasné! :) Sú to skvelé baby, mám ich moc rada.


Čo by si odkázala divákom seriálu Panelák?
Aby nám boli verní, aby pozerali a nezanevreli na Panelák. Nech podporujú a pozerajú svojich slovenských hercov, pretože my to všetko robíme a hráme pre nich. Pre našich! Potrebujeme divákov, aby sme vedeli, že naša práca má zmysel. Pretože ak nás nebude nikto počúvať ani pozerať, tak sme tu úplne zbytočne.

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...