Čítať viac >>

Andy Kraus ako model! Pozrite sa

Andy Kraus začínal ako model, písal sa rok 1991 a v jednom z módnych časopisov predstavuje svoj oblek sám Andy Kraus. S informáciou prišil ako prvý týždenník ŽIVOT.


Ako študent si vyskúšal aj predvádzanie na móle. „Ja som bol ten typ vysokého a chudého mladíka, na ktorého sa dalo všetko zavesiť. Každá odevná fi rma ako Ozeta či Karo mala svojich ľudí, ktorí predvádzali ich modely. Mužov modelov však nikdy nebolo veľa. Keď sme šli predvádzať do Trenčína, kde sa konalo Mesto módy, tak sme boli dvaja a zvyšok posádky tvorili dievčatá. Bola to celkom dobrá zábava, pamätám si, že som si aj celkom dobre zarobil. Za týždeň, ktorý som tam strávil, som domov doniesol asi päťtisíc korún. Na tú dobu to boli veľké peniaze.“ prezradil pre týždenník ŽIVOT Andy Kraus a na záver dodal. "To bolo zrejme prvý a posledný raz, čo sa na móle objavil. S takým Koleníkom sa predsa už nemôžem porovnávať :-).“


Pozrite si jeho fotografie.





Foto: ŽIVOT

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...