Čítať viac >>

FOTO DŇA: škrtič Maslák

Včera sa Maslák tak vytočil, že Dominiku chytil pod krk. Pre webový portál Joj.sk Ivana Kuxová, predstaviteľka Dominiky priznala: "S Jankom Koleníkom sa mi hrá veľmi dobre, ale on má takú dosť veľkú ruku. A keď ma škrtil a navyše si občas nebol celkom istý v texte, tak pritláčal a pritláčal, no a ja som v rámci akcie držala. Na druhý deň som zistila, že mám na krku opuchy a asi týždeň ma to bolelo," prezradila Ivana.


Ak ste na internete našli zaujímavú fotku, ktorá súvisí s Panelákom a páčila sa vám, radi ju zverejníme. Svoje fotky alebo linky na články, kde sa fotky nachádzajú posielajte na: serialpanelak@gmail.com

3 komentáre :

  1. No zaujímavý zvrat... len škoda že v deji sa vytratilo to, že ju Maslák zachránil. Vôbec nič, žiadna zmienka, ako keby sa na to zabudlo, nebolo.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. chudinka takto dopadnuť, nemal to robiť, predsa je to žena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ešte ho dá na súd :D Prečo konce musia byť najzaujímavejšie? :(

    OdpovedaťOdstrániť

Vaše otázky, nápady, pripomienky...