Čítať viac >>

Petra Blesáková - rozhovor

Petra Blesáková (23) sa zviditeľnila účinkovaním v seriáli Panelák ako milenka mafiána Masláka. Vizitke ženy, ktorá kradne muža manželke, sa chce stoj čo stoj ubrániť, pretože v súkromí prežíva šťastný vzťah a ženatí chlapi jej veľmi „nerežú“. Prečítajte, čo na seba prezradila v rozhovore pre denník Plus 1 deň.


Pôvodne ste sa mali objaviť v Paneláku len v pár epizódach, no nakoniec ste to tam celkom slušne zamotali. Rátali ste s tým, že to môže dopadnúť aj takto?
Musím povedať, že nie. Ale dúfala som, že ma to posunie dopredu.


To sa vám nakoniec aj splnilo...
Áno, presne tak a som tomu úprimne rada. Predsa len je u nás veľa hercov či študentov herectva a nie každý má to šťastie, že sa dostane na obrazovku. Panelák mi pomohol k profesnému rastu a získaniu nových skúseností.


Keď sa rozpísala v seriáli vaša postava Nataly, tak ste mali údajne problém s tým, aby si vás ľudia nezaškatuľkovali ako ľahkú korisť. Máte s tým trošku problém, že stvárňujete milenku Masláka?
Nemám s tým problém, no bola by som rada, keby som v budúcnosti dostala aj iné príležitosti. Aby ma nevnímali len ako seriálovú milenku. Rada by som sa ukázala aj v charakterovejších postavách.


Váš seriálový partner je ženatý. Dokázali by ste chodiť so ženatým mužom aj mimo kamier?
Určite nie, mám svoje morálne zásady.


Pôsobíte veľmi nežne, no po boku Masláka dokážete dokonale dráždiť v podväzkoch s vyzývavým pohľadom. Skrýva sa vo vás aj kúsok dračice?
(smiech) Myslím, že áno, ale iba v súkromí. Vo všeobecnosti som pozitívne naladený človek, ktorý sa stále usmieva. Nie nadarmo ma rodičia od malička volali Slniečko. Napriek tomu som vždy vyhľadávala adrenalínové zaľuby, strieľala zo vzduchovky, jazdila na koni či motorke. V kuchyni by ste ma našli asi ťažko, pretože radšej hádžem na chate lopatou. (smiech)


Máte rada motorky?! Aj na nich jazdíte?
Áno, zbožňujem ten pocit voľnosti a vietor vo vlasoch! Túto záľubu máme v rodine, keďže aj strýko je motorkár. Zatiaľ však jazdím iba ako spolujazdec, no časom by som si rada splnila svoj sen a zadovážila si vlastného „jogurtíka” (cestnú motorku, pozn. red.).


Momentálne stvárňujete v Paneláku manažérku gynekologickej kliniky. Prišlo vám vhod, že herečka Betka Stanková išla na materskú dovolenku a vy ste získali jej pozíciu?
Som rada, že sa takto vyvinuli okolnosti a môžem sa prejaviť aj v inej polohe. Uvedomujem si však riziko porovnávania s takou vynikajúcou herečkou, ako je Betka. Vždy som ju obdivovala pre jej prirodzený herecký talent.


Čo hovorí na váš románik v Paneláku priateľ? Nežiarli na vás, keď vidí intímne scény s Jánom Koleníkom?
Toto sú moje prvé odvážnejšie scény, a preto som sa zo začiatku aj veľmi hanbila. Ak mám byť úprimná, tak z nich nebol spočiatku nadšený. Vysvetľovala som mu, že to jednoducho patrí k môjmu povolaniu. Prijal to a teraz tieto situácie berie s nadhľadom. Mám v ňom podporu, spoločne sa na tom už dokážeme zasmiať a seriál si občas aj pozrie. Priznám sa, že tú jeho žiarlivosť chápem, lebo ak by to bolo u nás v opačnom garde, tak by mi to tiež nebolo jedno. Po tom, čo som povedala, usudzujem, že som asi tiež žiarlivá (smiech).



Foto: Denník Plus 1 deň
Zdroj: Denník Plus 1 deň magazín, rozhovor spracovala: Michaela Huťková Cabanová

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...