Čítať viac >>

Martin Kusenda - rozhovor

Herec MARTIN KUSENDA patrí medzi neopozerané tváre a vďaka tomu sa mu ušla postava barmana Zlatka v seriáli Panelák. Martin je svetobežník, ktorý pracoval aj ako záhradník, kulisár, opatrovník či ako opravár áut. Herec je momentálne bez priateľky a nadovšetko miluje svoje tri mačky. Prečítajte, čo na seba prezradil v rozhovore pre denník Plus 1 deň.


Dlhší čas ste žili v Nemecku, odkiaľ ste sa vrátili len prednedávnom. Čomu ste sa tam venovali?
Rôzne. Mal som tam živnosť, pracoval som aj ako záhradník. Mne robota nesmrdí a potreboval som sa jednoducho uživiť. Najprv som tam žil štyri roky a naposledy som sa tam zdržal päť mesiacov.


Ťahala vás do zahraničia láska?
Pred šiestimi rokmi moja vtedajšia priateľka Nemka videla rozprávku Dúhenka a zamilovala sa do mňa na prvý pohľad. Zistila si na mňa kontakt a začali sme si vymieňať maily. Nasledovalo osobné stretnutie, ktoré vyvrcholilo láskou a mojím odchodom do Nemecka.


Ste spolu dodnes či ste momentálne slobodný a bez záväzkov?
Asi rok som bez priateľky a už tak ľahko nestrácam hlavu. Moja budúca priateľka by mala mať veľmi rada zvieratá, pretože mám tri mačky, ktoré sú zatiaľ u mňa na prvom mieste. Paradox je ten, že mi zostali zo vzťahu s bývalou priateľkou.


Prečo ste sa z Nemecka vrátili späť na Slovensko? Neviete si tam predstaviť život nastálo?
Potreboval som zvoľniť tempo, pretože som tam pracoval neustále od pondelka do nedele. Začali mi chýbať aj kontakty s rodinou či priateľmi. Mama sa veľmi potešila môjmu návratu a momentálne spolu bývame v Nitre.


Medzi hercami sa výrazne odlišujete tým, že ste nevyštudovali strednú školu so zameraním na herectvo, ale niečo úplne iné...
To je pravda, mám za sebou strednú priemyselnú školu potravinársku, kde som konkrétne vyštudoval odbor spracovanie mäsa. Bola to jediná škola, kde som spravil prijímačky a mama trvala na tom, aby som mal maturitu.


V Paneláku vás označovali za gaya. Stretli ste sa s tým niekedy aj v súkromí?
Ako malého chlapca si ma občas mýlili s dievčatkom, ale neskôr to už bolo všetko jasné.


Keď už spomíname Panelák, živí vás práca v ňom alebo máte aj iné „bokovky“?
Ani nie. V zahraničí som si niečo ušetril a momentálne z toho čerpám. Musím však povedať, že som veľmi šetrný človek a viem obrátiť každé jedno euro.


Dominantné je na vás tetovanie, ktoré máte na ramene. Čo symbolizuje tento obrázok?
(smiech) Je to prerobená podobizeň mojej bývalej priateľky a vtedy to bol dôkaz mojej lásky. Mal som tam vytetovanú jej tvár, meno, no keď sme sa pred rokmi rozišli, tak mi tam kamarát dotetoval fúzy, bradu, vrkoče a ruže. Skrátka ju prerobil na Vikinga.



Foto: Denník Plus 1 deň
Zdroj: Denník Plus 1 deň magazín, rozhovor spracovala: Michaela Huťková Cabanová

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...