Čítať viac >>

Šárka z Mama, ožeň ma! dnes v Paneláku

Obľúbenú zoznamovaciu reality show Mama, ožeň ma! môžete vidieť na obrazovkách Jojky každý utorok. Nejeden nádejný ženích, nevesta či mamička si získala srdcia divákov. Dnes sa v Paneláku predstaví jedna z neviest, ktorá má vraj tisíc myšlienok za minútu - Šárka.


Uvravenú Šárku sme zatiaľ poznali iba ako uchádzačku o srdce nádejného ženícha Tomáša v šou Mama, ožeň ma. Jej rola v dennom seriáli je naviazaná práve na šou Mama, ožeň ma, pretože v tretej epizóde bude zháňať bezlepkovú múku. Hľadať ju bude aj v panelákovom bare, kde o informácie požiada Imra, čo ako tušíte, nedopadne veľmi dobre. "Keď ma oslovili, pomyslela som si, že je to skvelá vec. Mala som trému, ale som spokojná, ako to dopadlo," prezradila Šárka.


Panelák aj so Šárkou uvidíte dnes o 20:15 na TV JOJ, hneď po skončení seriálu sa môžete tešiť na tretiu epizódu šou Mama, ožeň ma.


Zdroj: TV JOJ, mamaozenma.sk
Foto: TV JOJ, Joj.sk

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...