Čítať viac >>

Zuzana Marušinová - vaše otázky (pokračovanie rozhovoru)

Mladá herečka, známa z jojkárskeho seriálu Panelák, ZUZANA MARUŠINOVÁ, ktorá stvárňuje bývalú Patrikovu frajerku, nie je len herečkou, najnovšie predstavila svoj prvý singel "Zas a Znova", ktorým chce naštartovať svoju spevácku kariéru. Pre náš fan web poskytla rozhovor, prinášame vám jeho pokračovanie, kde odpovedala na vaše divácke otázky. Prvú časť rozhovoru si môžte prečítať kliknutím na TENTO link.


V seriáli Panelák si musela zahrať tehotnú, vedela by si si predstaviť bábätko aj v skutočnom živote?
Predstaviť si viem hocičo (smiech). Ak by to prišlo, riešila by som to v danom momente, no zatiaľ neplánujem.


Ktorý slovenský a zahraničný herec/herečka je tvoj vzor?
Zo slovenských napríklad Martin Huba (asi preto, že je aj mojím pedagógom). A zo zahraničných hercov mám rada: Johny Depp a herečka Mila Kunis.


S ktorým hercom v Paneláku sa ti hrá najlepšie a s ktorým by si si chcela zahrať scénku.
Najlepšie sa mi hrá s tými, s ktorými hrám, som otvorená spolupráci s hocikým, od koho sa môžem niečo naučiť a herecky sa posunúť.


Ako sa bozkáva Patrik Jančo?
Asi tak isto ako Samuel Spisak? (smiech)



V ktorom inom seriáli, okrem Paneláku, by si si rada zahrala?
Tešila by som sa z akejkoľvek príležitosti, momentálne sa mi páči Dr.Ludsky.




Celý rozhovor so Zuzkou Marušinovou si môžete prečítať tu.


Portálu Joj.sk poskytla Zuzka tiež rozhovor, pozrite si video.



FACEBOOK: Sue (pridaj sa, oficiálna stránka Zuzky Marušinovej)
YOUTUBE: Sue music


Foto: Suema.sk
Video: TV JOJ, Joj.sk


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...