Čítať viac >>

Zuzana Marušinová - rozhovor

Mladá herečka, známa z jojkárskeho seriálu Panelák, ZUZANA MARUŠINOVÁ, ktorá stvárňuje bývalú Patrikovu frajerku, nie je len herečkou, najnovšie predstavila svoj prvý singel "Zas a Znova", ktorým chce naštartovať svoju spevácku kariéru. Pre náš fan web poskytla rozhovor.


Zuzka, aké boli tvoje pocity, keď ťa tvorcovia Paneláku, rozhodli obsadiť do seriálu?
Veľmi pozitívne, tešila som sa, že budem o niečo múdrejšia, skúsenejšia... Myslím si, že herci na Slovensku, a najmä mladí, sa tešia každej novej príležitosti.


Mnohí o tebe nevedeli, že okrem herectva chceš skúsiť aj dráhu speváčky, bolo to tvojím snom od detstva?
Ľudia mne blízki, vedia, že spievať som začala skôr, ako som začala s herectvom, takže pre nich to nie je žiadna novinka a vlastne aj pre mňa samú je prekvapením, že som to dopracovala s ľudmi okolo mňa, až do podoby Sue.


Pred pár dňami bol odpálený tvoj prvý singel, aké sú tvoje pocity?
Tým, že je to naozaj len pár dní, tak sú zmiešané. Ja sa z tho pochopiteľne teším a čakám na ďalšie odozvy, ktoré ma budú posúvať ďalej.


Aké sú názory na tvoj singel pod názvom "Zas a znova"?
Reakcie sú pozitívne aj keď samozrejme človek nemôže ulahodiť všetkým. Mám rada konštruktívnu kritiku a tú neprajnícku, ktorá sa snaží iba ublížiť neriešim. Človek sa musí naučiť žiť aj s tou druhou stranou, ktorú popularita prináša a ja sa učím rýchlo.


Singel sa natáčal v Londýne, prečo práve Londýn?
A prečo nie (smiech), mala som šťastie na ľudí, samozrejme nemôžem zabudnúť na môj team na Slovensku ,ktorý na tom pracuje denne v noci. Všetko sa len začína a pred nami je ešte veľký kopec práce.

"Zas a znova" budú hrať aj slovenské rádiá? Plánuješ k singlu nahrať aj videoklip?
Všetko je v štádiu jednania. Aj keď začínajúci interpreti to majú ťažké špeciálne na začiatku. Uvidíme...


Máš v pláne aj koncertovať, ak áno, kde najbližšie?
Určite chcem, potrebujem však viac materiálu, na ktorom celý team momentálne pracuje a viac nebudem prezrádzať.


Ako si spokojná s tvojím tímom ľudí, ktorí okolo teba pracujú?
Nemohla som si lepšie vybrať, všetci sú profíci v tom čo robia a sú vždy ochotní a milý pomôcť.


Pripravuješ aj vlastné CD? Kedy by malo dostať do obehu?
Nechajte sa prekvapiť. Všetko sa dozviete v pravý čas (smiech).


Na tvojej stránke suema.sk máš zaujímavé fotky, spoznali ťa tvoji najbližší alebo rodina?
Najbližší ma spoznali, no môj širší okruh známych bol prekvapený (smiech).


Zuzka odpovedala aj na vaše otázky, tie zverejníme už onedlho.
FACEBOOK: Sue (pridaj sa, oficiálna stránka Zuzky Marušinovej)
YOUTUBE: Sue music


Druhú časť rozhovoru, v ktorých Zuzana odpovedá na vaše otázky + videorozhovor pre Joj.sk nájdete kliknutím na TENTO odkaz.


Foto: Suema.sk


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...