Nikto ich nemá rád, no komerčné televízie bez nich nevedia žiť. Pri pozeraní vášho obľúbeného filmu, seriálu alebo relácie sa objaví v tom najhoršom momente a vás ide vytočiť. Mnohí ste kritizovali, že v Paneláku sa objavujú už tri reklamné brejky, nie je to však až taká pravda.
Televízia JOJ zaviedla pre inzerantov novinku, tzv. superbrejk, ktorý spočíva v jednej krátkej reklame vždy počas jednej hodiny. Jojka sa rozhodla dokonca divákov upozorniť, že nejde o klasický niekoľko minútový reklamný brejk, ale naozaj ide len o jednu reklamu, ktorá skončí za pár sekúnd a nasledujúci program pokračuje ďalej.
Ak počas vysielania uvidíte v dolnej časti rotujúce titulky s textom: "Nasleduje: jedna krátka reklama" určite neprepínajte, pretože môže prísť o podstatnú časť vášho obľúbeného seriálu, filmu či obľúbenej relácie.
Foto: TV Joj
Jedna? Včera boli 2.
OdpovedaťOdstrániťPresne presne aj teraz su 2 :D
OdpovedaťOdstrániťCo je to za slovo 'brejk'. To uz je fakt problem sa vyjadrovat v slovencine?
OdpovedaťOdstrániťBrejk z anglického break (prestávka).
OdpovedaťOdstrániťMne sa raz stalo pri Paneláku, že som len tak odskakovala od Paneláku a keď som videla tú reklamu okolo 21:00, tak osm šla na PC a prišla som až okolo 21:05 a už bežal Panelák :)
OdpovedaťOdstrániťnemam rada reklamy a vadi mi aj ta jedna
OdpovedaťOdstrániťje to ťažko s tou reklamou, bez nej sa nedá vysielať a pre mňa s ňou sa nedá pozerať. Keby tá reklama nebola tak stupídna a vždy o tom istom, možno by som to nejako predýchal, takto nie, radšej si pozriem to čo chcem vidieť za normálny čas z archívu a hlavne bez debilnej reklamy
OdpovedaťOdstrániť