Čítať viac >>

Ivana a Jakub: Manželstvo sa v januári definitívne rozpadlo!

Nejasnosť okolo vzťahu Švehlovcov je minulosťou. Nerozhodná Ivana, ktorá pred koncom 6. série ešte dala Kubovi nádej, sa na jej konci definitívne rozhodla. Vzťah sa rozpadol, Vianoce strávili pred rodinou v pretvárke a už na Silvestra sa Kubo opíjal s Egonom a Ivana sa opäť zbližovala s Michalom.


Hneď v prvý natáčací deň novej série si svoje vzťahy riešili Švehlovci. Po mesačnej pauze, ktorá pre nich znamenala definitívny koniec, sa zišli na druhom poschodí, aby začali novú etapu svojho života. Ako tieto sviatky strávil Vlado Kobielsky alias Jakub? "Práve počas tejto pauzy sa naše manželstvo rozpadlo, takže som celé sviatky riešil tieto problémy. Na súkromie som nemal čas," zasmial sa Vlado.


Po Jakubovi či Máriovi sa v Ivaninom byte bude objavovať iný muž, s ktorým už neraz prežila krásne aj nešťastné okamihy, Michal Bajza. Hneď po sviatkoch sa objavil pred kamerami, aby definitívne naštartoval vzťah s Ivanou. "Voľno som si užil fantasticky, len mi strašne rýchlo ubehlo. Robil som neplechu, papal koláčiky, takže mám aj nejaké to kilečko navyše. Aspoň mám čo zhadzovať," povedal v prvý deň natáčania čoskoro dvojnásobný otecko, Marián Miezga.


S kým nakoniec bude Jakub, čo čaká na Bajzu v prvých dieloch a ako sa darí eventovej agentúre, ktorú založili "kočeny"? Sledujte náš fan web aj zajtra!


Všetky články štvrtého Maratónu článkov nájdete tu!


Foto: TV Joj

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...