Čítať viac >>

Alex Bárta alias Milan Kordiak bol online!

Herec Alexander Bárta, divákom známy ako Milan Kordiak, včera odpovedal čitateľom Nového Času na rôzne zvedavé otázky. Vybrali sme pre vás tie najzaujímavejšie.


Ahoj, ako dlho si už hercom? A čím si chcel byť keď si bol malý? Ešte by ste chceli mať jedno dieťa?
Hercom som uz asi desať rokov, od skončenia školy. Vždy som chcel byť hercom. A dieťa? To sa uvidí...


Aké si mal leto? Bol si aj na dovolenke? Akú najobľúbenejšiu destináciu máš rád? Si aj na Facebooku - FCB?
Výborné leto som mal, bol som na dvoch dovolenkách. Najobľúbenejšia destinácia? Ostrov Hvar v Chorvátsku. Som aj v FC Barcelona :-)


Ahoj,si skvelý herec v Paneláku aj v SND. Chcela by som sa spýtať, že aké jazyky ovládaš? Prajem veľa šťastia a len tie najlepšie úlohy :D
Ďakujem, ovládam slovenčinu, maďarčinu, ruštinu, angličtinu.


Ahoj, čo ťa ešte dnes čaká? A ako sa má Henrieta? Ešte ju nechceš za manželku? :D
Večer mám predstavenie, Henrieta sa ma výborne. Chcel by som ju jedného dňa za manželku.


Ahoj, ako sa ti hrá s Partlovou? Menil by si ju za nejakú inú? A akú herečku máš najobľúbenejšiu? Pekný deň.
S Mirkou sa mi hrá fajn. Vymenil by som ju za Sharon Stone alebo Demi Moore. Nemám najobľúbenejšiu herečku.


Aké máš plány do budúcna? Nezlákali ťa opäť do ordinácie? Prajem všetko dobré :)
Ďakujem, do budúcna pracovať a užívať si rodinu. Nie nezlákali ma do ordinácie...


Ahoj Alex, keď už hráš v Paneláku toho Kordiaka - "účtovníka", vieš aj účtovať a spraviť si daňové priznanie?
Nie, nedokážem si spraviť daňové priznanie, som v tom absolútny babrák.


Dobrý deň p. Bárta, chcem sa opýtať či v Paneláku sa zmení trošku postava Kordiaka a ci ukáže opať také city ako ked chodil s Agátou alebo Angie.
Neviem, nechajme sa prekvapiť, sám som zvedavý.


Ktorá zo žien v seriáli Panelák Vám najviac imponuje? A prečo? Aký máte osobný sen?
Pani Božidara Turzonovová. A prečo? Lebo je úžasná. Mojim snom je cestovať okolo sveta.


Ako dlho ti trvá, kým sa naučíš scenár na jeden diel Paneláku?
Par hodín


Starký moc ti fandím a držím palce. Otázka? hmmm... chcel by si byť slovenským prezidentom? :)
Nie, nechcel, ani náhodou, neblázni :-)

Otázky boli prereprodukované do čitateľnej podoby, doplnené o interpukciu a opravené o pravopisné chyby. Význam textu zostal zachovaný!


Foto: Nový Čas


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...