Čítať viac >>

Marko Igonda: baví ma hrať Fábryho!

Marko Igonda alias dr. Fábry z Paneláka má šťastie, že ľudia mu na ulici za jeho postavu, ktorá v Paneláku pije krv celej gynekologickej klinike, nenadávajú.


Fábry z Paneláka má totiž zákerný charakter. Neprekáža to hercovi? „Vôbec! Mám rád, keď môžem ,robiť zrkadlo‘. Keď mi napíšu postavu, ktorá vytvára konflikty, a divákom môžem ukázať temnú aj slabú stránku týchto ľudí. Kontrast ma veľmi irituje. Pre mňa nie je najdôležitejší charakter postavy, ale situácie, v akých sa ocitá.“ povedal s úsmevom na perách pre časopis Život Marko Igonda.


Aby mohla postava Fábryho okoreňovať dej seriálu, musí Marko minimálne dvakrát týždenne cestovať z Prahy do Bratislavy. Už tam žije takmer desať rokov. Nešiel tam za kariérou, ale za láskou. Na jednom predstavení sa zoznámil s Hankou Ševčíkovou, herečkou známou z rozprávkového seriálu Arabela. Hrala tam postavu Marienky. V Prahe to v konkurenčnom prostredí nemal ľahké. O svojom talente musel najskôr presvedčiť, nič nedostal zadarmo. Už sedem rokov je na voľnej nohe a darí sa mu. Často hráva aj v zahraničných filmoch.


Foto: TV JOJ, Joj.sk


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...