Čítať viac >>

Študentky z Paneláka - rozhovor

Zdá sa, že v Paneláku narobia poriadny rozruch! Do bytu po Angie a Karolovi sa nasťahovali tri mladé dievčatá. Zoznámte sa s KRISTÍNOU SVARINSKOU (20), ERIKOU HAVASIOVOU (22) a BARBOROU ŠVIDRAŇOVOU (21).


Barbora Švindráňová alias ZDENKA

Do Paneláka ste sa vraj dostali vďaka kolegyni a kamarátke Erike Havasiovej.
Práve ona mi naplánovala kasting. Zavolala mi, že čo robím na druhý deň a aby som si nič neplánovala, lebo idem na kasting. Produkčná sa totiž Eriky pýtala, či nevie ešte o niekom, kto by hral v Paneláku po jej boku a ona navrhla mňa. A vyšlo to, čomu sa veľmi teším.


Vaša postava Zdenky narobí v Paneláku poriadny vietor. Najprv sa vyspí s Kordiakom a teraz balí Švehlu.
Ale s ním to bude trochu komplikovanejšie. V Paneláku z toho bude veľké haló a Zdenka si uvedomí, že sa musí trochu krotiť. Dá si pauzu a nebude baliť nikoho.


Ako sa vám natáčala posteľová scéna so seriálovým Kordiakom?
Na sebe som mala iba spodnú bielizeň a bolo to veľmi zvláštne. Bol to prvý obraz, ktorý som v Paneláku točila. Cítila som sa nervózne a rozpačito, ale povedala som si, že je to moja postava a nie ja. Zdena je taká a snažila som sa to zahrať čo najlepšie. Nakoniec som bola zakrytá a Ňusi sa nepozeral, keď som sa prezliekala. Prebehlo to v poriadku.


Ste taká zvodkyňa aj v skutočnosti?
Vôbec nie. Som veľmi plachá, pokiaľ ide o chlapov, a aj dosť náročná. Potrebujem mať po svojom boku silného a inteligentného muža. Som absolútnym protikladom Zdenky z Paneláka.


Takže u vás sex na jednu noc nehrozí?
Vôbec si to neviem predstaviť. Sex bez lásky u mňa nemá šancu.



Erika Havasiová alias BARČA

Na to, že máte ukončené len dva ročníky herectva, sa vám celkom darí. Hrali ste v prvej sérii Rádia priateľku Marka Geišberga a teraz vás môžeme vídať v Paneláku.
S Barborou Švidraňovou a Kristínou Svarinskou sme spolubývajúce. Ja hrám Barču, sesternicu Angie, ktorá študuje dejiny umenia. Herci z Paneláka nás prijali dobre a na natáčaní sa cítim príjemne, skoro ako doma.


Okrem toho hosťujete v dvoch inscenáciách Národného divadla. Akí sú „veľkí“ herci?
Väčšina zo starších hercov si pamätá, že aj oni boli študentmi a chápu, ako sa cítime. Snažia sa nám pomôcť a sú veľmi príjemní. Dobre vychádzam napríklad s Ondrejom Kovaľom.



Kristína Svarinská alias NIKA

Práve ste zmaturovali, chystáte sa na vysokú? alebo sa chcete venovať slovenským seriálom (momentálne Panelák) či divadlu?
Až na budúci rok. Bola som na prijímačkách na odbor angličtina- švédčina, ale išla som tam s tým, že sa tomu asi nechcem venovať. Bola som aj na prijímačkach na VŠMU, no nevyšlo to. Svet sa nezrúti, som rada, že som to vyskúšala a možno o rok to skúsim znova. Teraz som rada, že si hrám v divácky obľúbenom Paneláku.


V Paneláku hráte spolubývajúcu Barbory Švidraňovej a Eriky Havasiovej. Aká je vaša postava?
Nika je absolútne bezstarostná, pohodová a hyperaktívna baba. Študuje medicínu a je veľmi akčná.


V Národnom divadle hráte menšiu rolu v predstavení Fetišistky. Aké to bolo stáť prvýkrát pred veľkým publikom?
Prvý kontakt s divákmi bol veľmi silný zážitok. Moje prvé predstavenie bolo v Dome umenia v Piešťanoch. Pani riaditeľka za mnou pred výstupom na scénu prišla a povedala: „Nebojte sa, je tam len 600 ľudí!“


Zdroj: Pluska.sk

Foto: Pluska.sk


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...