Čítať viac >>

Juraj Slezáček - rozhovor

V seriáli Panelák hrá JURAJ SLEZÁČEK (65) profesora Blichára. Hoci je už na penzii, v Slovenskom národnom divadle vzal na záskok funkciu riaditeľa Činohry, kým nevymenujú nového.


V živote i v kariére ste si toho preskákali naozaj dosť, nie ste tak trochu aj vy sám pán profesor Blichár?
Mám výhodu v tom, že ja som to na profesora nedotiahol, som iba docent. Blichár mi je blízky tým, že scenárista seriálu, ktorého som kedysi na VŠMU učil, akoby ma vídaval, ako tu na tejto terase sedím so svojím psom, popíjam pivo a učím sa texty. Mne sa tá postava hrá dobre, ale jej prejav nie je ani tak blichárovský ako slezáčkovský.



Občas sa zdá, akoby ste v televíznom manželstve boli pod papaučou. Únik pre vás znamená vychádzka so psom a rumík v bare...
Rum normálne vôbec nepijem.


Nespyšnel váš foxteriér Clork z toľkej slávy, keď začal v divadle a v Paneláku? Ako vníma obecenstvo, prítomnosť kamier?
Je stále rovnaký gauner. V Paneláku je najlepší, lebo je najprirodzenejší. Keď ho to nebaví, začne štekať, až ho musia z pľacu vykázať. Preňho disciplína neznamená vôbec nič. A či spyšnel? Neviem. Keď zbadá sučku, to je gavalier. Ale keď stretneme akéhokoľvek psa, musí ísť najkratšou cestou.


Videl sa už Klork na obrazovke?
Občas ho zavolám, ale absolútne na to nereaguje.


Vítate súčasný boom seriálov a sitcomov?
Samozrejme, ich tváre sa stávajú známymi a možno na základe toho sa prídu diváci na nich pozrieť aj do divadla. A určite budú príjemne prekvapení.


Viac sa dočíta tu na stránkach denníka Plus 1 deň...(klik)


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...