Čítať viac >>

Alexander Bárta - rozhovor

Jeho tvár poznal ešte pred dvoma rokmi málokto. ALEXANDER BÁRTA (31) hrá v piatich predstaveniach SND a vo dvoch seriáloch, jedným z nich je Panelák, v ktorom stvárňuje podnikateľa Milana Kordiaka. Žije s herečkou Henrietou Mičkovicovou, s ktorom má dvojročnú dcéru Ester. Má vôbec na ne čas?



Nevídavate sa so svojou partnerkou Henrietou Mičkovicovou už viac pri Paneláku ako doma?
To nie, ale je pravda, že sa s ňou nevidím často ani doma. Máme to celé rozdelené tak, že keď točí ona, ja netočím, a opačne. V tom seriáli sa takmer nestretávame, doteraz sme mali tuším dva spoločné obrazy. Doma sa vidíme všetci až večer. Ak práve nemáme predstavenie v divadle.



Vkráda sa občas Panelák aj do Vášho bytu alebo túto tému nechávate pred dverami?
Snažíme sa tomu doma vyhýbať, ale niekedy sa to vynorí, najmä keď som zvedavý na svoju prácu a chcem si ju pozrieť. Sem-tam o tom diskutujeme.


Visí malá Ester na svojom tatinovi?
Ako kedy, je to premenlivé, ona je najmä maminkina. Ale keď má oteckovskú fázu, vtedy je to veľmi intenzívne.


V lete bude svadba? Prečo ste sa rozhodli svoj vzťah spečatiť manželstvom?
Bude v lete, ale ešte neviem, ktoré leto. Toto ešte asi nie. A čo ma k tomu viedlo? Možno aj naša dcéra. Ja sa manželstvu nebránim, ale doteraz som asi nemal vnútornú potrebu oženiť sa. Všimol som si, že moji známi, blízki a kamaráti sa teraz ženia a vydávajú a majú s tým riadne stresy, opletačky a vybavovačky. A na to ani ja, ani Henrieta pri našej vyťaženosti nemáme energiu.


Kordiak je v Paneláku okrem iného aj pekný zvodca. Nerobí z vás popularita ženský idol?
Možno mimo Bratislavy. Zastavujú ma najmä pubertiaci. Nie som žiadna hviezda, ale už som trochu stratil súkromie. Nezaobíde sa to bez pohľadov, úškrnov a „šuškaníc“. Ľudia sa chcú aj odfotiť alebo chcú autogram. Zatiaľ sa to dá vydržať, aj keď nie vždy mám na to tú správnu náladu.


Viac sa dočíta tu na stránkach denníka Plus 1 deň...(klik)


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...