Čítať viac >>

Zuzka Vačková otvorene priznala: V siedmom mesiaci som potratila!

Medzi hostí obľúbenej poludňajšej show Supermama sa posadila aj herečka Zuzka Vačková známa zo seriálu Panelák, ktorá po prvý raz prehovorila o svojom dávnom tajomstve. Téma Supermamy znela: "Nový otec v rodine.".


Seriálová Alica veľmi túžila po druhom dieťatku, našla si druhého partnera s ktorým sa jej tento sen podarilo po niekoľkých rokoch uskutočniť. S novým partnerom mal však v rodine menšie problémy jej syn Jakub, zažila rôzne nie vždy príjemné chvíle. Keď bola obľúbená herečka na prelome šiesteho a siedmeho mesiaca, bábätko potratila. "Úplne som sa zrútila," prezradila v relácií Supermama.


Najväčšou oporou v týchto chvíľach, však bol aj jej syn Jakub, ktorý síce nebol z nového partnera Zuzky nadšený, no zistil, ako sa Zuzka na prírastok do rodiny tešila. "Hovorí sa, že všetko zlé je na niečo dobré. Keď sa mi potom opäť podarilo zostať v druhom stave a porodila som krásnu Marušku, tak myslím, že syn vedel oceniť a videl, aká som bola šťastná," uzatvorila Zuzka.



Foto: Aktuality.sk

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...