Čítať viac >>

Viki Rákovú v krutých bolestiach odvážali do nemocnice!

Viki Ráková minulý týždeň chytila v autobuse silné bolesti brucha. Doslova na rukách ju do nemocnice doniesli štyria muži. Podľa bulvárnych informácií nebola Viki Ráková schopná ani chodiť, ani hovoriť. Viki sa zdravotný stav už zlepšil.


Viki a jej spolupracovníci cestovali do divadla v Šamoríne, keď začala mať herečka veľmi silné bolesti brucha. Herečka je z najhoršie vonku a počas víkendu už komunikovala, je však pochopiteľne vystrašená. „Sedela som už v autobuse z Košíc smerom na turné v Šamoríne. Niekde pred Moldavou nad Bodvou ma náhle rozbolelo brucho. Pocítila som veľké kŕče, ktoré sa nedali zniesť. Chalani sa museli otočiť a skončila som v Šaci. Dúfam, že nič vážne to nebude,“ povedala Novému Času mladá herečka. Zároveň dodala „Cítim sa hrozne. Už síce trocha lepšie ako ráno, keď mi náhle prišlo zle, ale stále to nie je ono. Pomohli mi lieky a aj infúzia,“ dodala Viki.


Viki už má aj stanovenú diagnózu. „Mala som obličkový záchvat, koliku, našli mi dva kamienky,“ povedala včera herečka Novému Času.


Viki prajeme skoré uzdravenie!


Foto: Nový Čas

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...