Čítať viac >>

Úspech Romana Luknára! Zahral si v Smrtonosnej pasci 5!

Romanovi Luknárovi sa podarilo zaujať na kastingu a obsadili ho do svetového filmu Smrtonosná pasca 5. Obľúbený Dudko z Paneláku nehviedzi len na Slovensku, nakrútil niekoľko filmov aj v zahraničí a teraz si opäť zahral po boku zahraničných celebrít.


Snímka s pracovným názvom A Good Day To Die Hard, ktorá je voľným pokračovaním štyroch akčných filmov Smrtonosná pasca z rokov 1988, 1990, 1995 a 2007, bude mať premiéru 14. februára 2013. V hlavnej úlohe Johna McClanea sa opäť predstaví Bruce Willis s ktorým sa, žiaľ, Luknár na pľaci nestretol, ale aj tak to bola pre neho veľká skúsenosť.


O menšie roly do nového amerického filmu uchádzali aj iní slovenskí herci, jedným z nich bol aj Richard Stanke. Roman jj keď pokukoval po úlohe taxikára, nakoniec mu prischla rola ruského oligarchu. „Zahral som to hneď na prvýkrát. Prišiel som na pľac a tam to bolo už všetko prichystané, režisér povedal čo chce a šlo sa na to,“ povedal Luknár pre Nový Čas. „Raz som si to prešiel a režisér vyskočil a povedal ,great‘, tam to šliape ako hodinky, každý vie, čo má robiť. Dokonca som dostal svoj karavaník, kde som čakal na výstup a nosili mi stále nejaké jedlo a mrkvové šťavy,“ povedal s úsmevom pre bulvárny denník.


Foto: Nový Čas, cas.sk

1 komentár :

Vaše otázky, nápady, pripomienky...