Panelák lídrom vo veľkých mestách, Geissenovci a Hotel Paradise dominujú u mladých. Hotel Paradise, Profesionáli či podvečerná Súdna sieň sa stali jednotkami na trhu. Darí sa aj spravodajskej hodinke. Čísla sledovanosti nám poskytol v Prehľade sledovanosti, Jozef Gogola.
Seriál TV JOJ Panelák si v konkurencii reality šou udržal v pondelok podiel 25,3%, pričom vo veľkých mestách konkurenčnú reality šou poráža (podiel 33,6%). Jednotkou na trhu bol Panelák tradične aj v Bratislavskom kraji.
Nasledujúca šou Geissenovci: Ťažký život milionárov dosiahla podiel takmer 22%, pričom medzi mladými divákmi (15-34) bola sledovanejšia ako konkurenčná naživo vysielaná spevácka šou! Geissenovci dosiahli medzi mladými divákmi podiel 28,5%
Vyraďovanie v Hoteli Paradise bolo v čase svojho vysielania tradične jednotkou na trhu, včera s podielom 27,2%, pričom u mladých divákov (15-34) podiel dosiahol až 35,2%. Jednotkou na trhu bol aj seriál Profesionáli 2012 - podiel 24,4%, u mladých divákov až 30,2%.
Podvečer sa darí Súdnej sieni, ktorá bola jednotkou s podielom 27,6%. Spravodajstvo KRIMI dosiahlo nadpriemerný podiel 33,6%, NOVINY TV JOJ skončili s podielom 35,2% a postavenie jednotky na trhu potvrdili relácie ŠPORT i Najlepšie počasie. Jednotkou na trhu bolo aj poludňajšie spravodajstvo Noviny o 12:00 s podielom takmer 25%.
Televízie JOJ a PLUS dosiahli v pondelok spolu podiel takmer 29% celodenne a takmer 31% v primetime a opäť tak potvrdili svoj výrazný medziročný rast sledovanosti.
Zdroj: prehľad sledovanosti TV JOJ & PLUS, ktoré nám poskytol Jozef Gogola, vedúci PR
Foto: TV JOJ, Joj.sk
Žiadne komentáre :
Zverejnenie komentára