Čítať viac >>

Noviny TV JOJ najsledovanejšie! Panelák, Hotel Paradise i Geissenovci v nadpriemere!

Najsledovanejším spravodajstvom na Slovensku boli včera Noviny TV JOJ, rekordnú pondelkovú sledovanosť dosiahlo spravodajstvo KRIMI. Panelák si aj po štarte konkurenčnej šou udržal nadpriemerný výkon. Novinka Hotel Paradise bola jednotkou na trhu u mladých divákov a u mužov, jednotkou na trhu boli napriek repríze aj Geissenovci.


NOVINY TV JOJ potvrdili svoju pozíciu aktuálne najsledovanejšej spravodajskej relácie na Slovensku. Včera boli sledovanejšie ako konkurenčné hlavné spravodajstvo, keď dosiahli rating 12,6% a podiel 35,7%. Rekordnú pondelkovú sledovanosť dosiahlo spravodajstvo KRIMI s ratingom 11,8% a podielom 35,5%. TV JOJ dosiahla počas spravodajskej hodiny (19. – 20. hod.) rating 11,8% a podiel 34,1% a bola tak sledovanejšia ako konkurencia.


V novom konkurenčnom nastavení dosiahol seriál PANELÁK rating 10,5% a podiel 27% a udržal si nadpriemer. Postavenie lídra potvrdil vo veľkých mestách (36,8%), jednotkou na trhu bol aj medzi divákmi s vysokoškolským vzdelaním a tradične v BA kraji.


Novinka v programe TV JOJ – Hotel Paradise dosiahla nadpriemerný podiel 28,3%, pričom jednotkou na trhu bola medzi mladými divákmi (15-34) s podielom 33,7%, konkurenciu porazila aj medzi mužmi, ale napríklad opäť aj medzi divákmi s vysokoškolským vzdelaním. V čase vysielania šou Hotel Paradise si TV JOJ oproti minulému týždňu výrazne polepšila. Rovnako v čase vysielania šou vzrástla o takmer 128% aj návštevnosť fanúšikovskej stránky na facebooku.


Nasledujúca šou Geissenovci – Ťažký život milionárov bola aj napriek repríze jednotkou na trhu s podielom 28,7% a výrazne porazila konkurenciu.


Na Pluske sa v pondelok tradične darí kriminálkam CSI Miami, CSI New York i Ochrana svedkov, ktoré opäť prekročili podiel 5% a na rozdiel od konkurenčných staníc Doma a STV si udržali svojich divákov.


Televízie JOJ a PLUS dosiahli v pondelok 5. marca 2012 spolu podiel 30,4% celodenne a 33,1% v primetime a udržali si tak výrazne nadpriemerný podiel na trhu.


Zdroj: tlačová správa TV JOJ & PLUS, ktoré nám poskytol Jozef Gogola, vedúci PR
Foto: TV JOJ, Joj.sk

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...