Čítať viac >>

Zuzka Tlučková oslávi jubileum - 50. rokov!

Vo štvrtok bude mať známa herečka Zuzana Tlučková, ktorá hrá v Paneláku sestričku Ryšavú, už 50 rokov. Povedali by ste to na ňu? Sympatickej mamičke dvoch detí toho život naservíroval viac než dosť, a preto sa ho dnes snaží vychutnávať naplno.


Denník Nový Čas sa jej opýtal ako a s kým plánujete osláviť 50. narodeniny?
Dlho som rozmýšľala, či vôbec urobiť nejakú veľkú oslavu, alebo ísť radšej za tie peniaze na dovolenku a byť egoista. Potom som si však povedala, že je to ideálna príležitosť na to, aby som sa stretla s ľuďmi, s ktorými sa stretávam zriedkavejšie. Práve v tom je ten vek úžasný, že často uprednostním veci, ktoré by som v mladšom veku prekročila. Tak ako kedysi mala moja mama slzy v očiach, keď sme boli pri jednom stole a nám to bolo veľmi komické, som teraz ja vo veku, keď sme všetci pri jednom stole a mám slzy v očiach.


Foto: Pluska

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...