Čítať viac >>

Televízie JOJ group úspešnejšie ako televízie Markíza group

Jednotkou na trhu bol Panelák aj Kosti. V novej konkurencii tureckého seriálu a nového pôvodného seriálu si nadpriemernú sledovanosť udržali aj kriminálky CSI na Pluske.


TV JOJ pokračuje aj v novom roku vo výborných výsledkoch. Seriál Panelák bol opäť najsledovanejším nespravodajským programom dňa zo všetkých televízií s ratingom 12,6% a podielom 31,2%. Svoje postavenie si tak udržal aj po programových zmenách konkurencie. Tradične silný je Panelák v mestách, kde dosiahol podiel 35,5% a u mladých divákov (15-34) s podielom 34%. Panelák výrazne porazil filmovú ponuku i turecký seriál na konkurenčných staniciach.


Jednotkou na trhu bola TV JOJ aj počas vysielania seriálu Kosti, ktorý s podielom 21,2% porazil úvodný diel nového pôvodného konkurenčného seriálu. TV JOJ bola tradične silná aj počas spravodajskej hodiny, KRIMI dosiahli podiel 33,3%, Noviny TV JOJ 37,4%, jednotkou bol Šport s podielom 35,9% i Najlepšie počasie 32,1%. Podvečer TV JOJ uspela s reprízou Súdnej siene, ktorá porazila premiérový sitcom.


Televízia PLUS si aj v novom nastavení voči premiérovému tureckému seriálu a novému pôvodnému seriálu konkurencie udržala nadpriemernú sledovanosť s reprízami kriminálnych seriálov CSI: Miami – 6,9% a CSI: New York – 7%.


Televízie JOJ a PLUS získali v pondelok 2. 1. 2012 spolu podiel 27,6% celodenne a 34,7% v primetime, pričom TV JOJ bola lídrom na trhu v primetime s podielom 29,4% a aj spolu televízie JOJ a PLUS dokázali v hlavnom vysielacom čase konkurenciu poraziť!



Zdroj: tlačová správa TV JOJ & JOJ PLUS, ktorú nám poskytol Jozef Gogola, vedúci PR TV JOJ
Foto: TV JOJ, Joj.sk

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...