Čítať viac >>

Milan Ondrík alias Noro ide na operáciu!

Herec Milan Ondrík, ktorého takmer denne stretávame v Paneláku, mal pred týždňom úraz na divadelných doskách. Úraz na predstavení si vyžiadal svoju daň.


"Na predstavení som krivo stúpil a koleno povolilo. No podľa mňa za to môže aj šport a tak trochu aj môj vek," zdôvodnil svoj problém pre Nový Čas Milan Ondrík. Odkedy sa mu stal úraz, musel zrušiť jedno predstavenie v Slovenskom národnom divadle a zavaril aj viacerým kolegom z Nitry, ktorý za neho museli zobrať záskok.


Lekári mu pôvodne predpovedali až 10-mesačnú práceneschopnosť, no seriálový Noro sa týmto krutým verdiktom nechcel vyrovnať. Vyhľadal viacerých lekárov a nakoniec našiel toho správneho."Bude ma operovať doktor v Malackách. Ten mi povedal, že by som sa do práce mohol vrátiť pomerne skoro," ozrejmil pre bulvárne média stav operácie mladý herec.


Foto: Nový Čas

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...