Čítať viac >>

Dudka máte najradšej!


Televízia JOJ si dala pred štartom ôsmej série vyhotoviť divácky prieskum, v ktorom chcela zistiť, ktoré postavy máte najradšej, ktoré by ste chceli vidieť v ďalšej sérií, aké dejové linky vás zaujímajú a podobne. Andy Kraus na základe tohto prieskumu vracia Panelák s podtitulom „starý dobrý Panelák“.

Podľa diváckych ohlasov má byť Švehlová opäť mrcha, Kordiak opäť mafián a záletník, obľúbení sú aj Blichárovci, ktorých by ste chceli, aby boli intrigánmi. Najpopulárnejšou postavou seriálu sa podľa prieskumu stal Dušan Jančo, ktorého stvárňuje nenapodobiteľný Roman Luknár. Pri nasadení do seriálu vôbec nefungoval, diváci ho prijali s negatívnymi ohlasmi, ale karta sa obrátila a Dudko so Soničkou sú čoraz populárnejší.

Maslák s Dominikou sa tiež prebojovali na vrchné priečky populárnosti. Diváci v prieskumoch dali jasne najavo, že v Paneláku chcú naďalej vidieť aj Angie, Karola, Lukáška, Michala Bajzu so Švehlovou a deťmi, Imra, Jakuba s Egonom, kočeny Alicu a Julku či Nora s Mirkou a malou Sofiou. Diváci sa vyjadrili, že majú radi aj mrchy v podobe napríklad Zdenky.

Foto: TV JOJ, Joj.sk

5 komentárov :

  1. no chcela by som vidieť tu vzorku respondentov !!!
    to Angi a jej herecky výkon musel veľmi oslniť :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hm..Maslák sa nenormálne polepšil a všetci žijú z lásky:)Okrem baru,tam všetci popíjajú;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a ja chcem zas Agatu... Kraus spravil z tej postavy totalnu chuderu a "rozdrbal" cely jej vztah s Milanom... nie ze divaci ju nechceli, divaci nechceli to, co z nej Kraus spravil...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nechcem aby švehlová zas bola mrcha:/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja nechcem z Milana zaletnika..mafian byt može...perfektne mu sedi taketo stvarnenie..dovtedy ma ako zaletnik nezaujal..teraz pozeravam panelak zvačša koli nemu a Angie..a ešte koli Dudkovi a jeho sarkazmu.. Čo sa týka Švehliny..pekne by si zaslužila aby ju okašlal aj Michal aj Jakub..aby ostala sama bez chlapa a bez penez..mrcha jedna..Agata ma nudila..som rada že tam už viac menej neučinkuje..Z iných diskusii som sa dočitala vela negatívnych poznamok na Dominiku..bohužial aj moj nazor je taky že svojimi hereckými schopnostami nam už ukazala asi všetko..bodol by nejaky rozvodík..bývala z Ameriky sa mi k Maslakovi hodila viac.. Jááj ..tešim sa na dalšie diely..

    OdpovedaťOdstrániť

Vaše otázky, nápady, pripomienky...