Čítať viac >>

IČI konečne v Paneláku! Zahrá si ho Pyco. Aktuálne foto a informácie

Tento článok prezrádza podrobnosti či dej dopredu.


Človek, ktorý vie vybaviť všetko. Takto jednoducho by sa dal charakterizovať divákom Paneláku veľmi známy Imrov kamarát Iči. Jeho postavu si v seriáli zahrá neherec, ale výborný moderátor, ktorý vie zas všetko odmoderovať, Martin Pyco Rausch.


Dve dlhé čakania sa skončia. Prvým je návšteva v bare Imrovho kamaráta zo Sološnice Ičiho a druhým hosťovanie moderátora Martina Pyca Rauscha v Paneláku. Na aspoň krátku postavu prehováral Pyca tvorca seriálu Andy Kraus dlhé mesiace a nakoniec sa mu to podarilo. Zatiaľ pôjde o jednorázové účinkovanie, ktoré bude niečím zvláštne.


Andy Kraus sa s Pycom dohodol, že divák (pokiaľ nečíta tento článok :) ) nebude vedieť, o koho ide a kto postavu Ičiho hrá. "V záberoch totiž Pyca vždy niekto zakrýval - balón, ktorý nafukoval Imro, hosť, ktorý prišiel platiť a podobne. Len podľa detailov a hlasu sa diváci budú môcť dopátrať, kto sa za záhadnou postavou skrýva," píše PR manažérka Jojky Katka Nosková.


Tieto zábery a scény sa nenakrúcali jednoducho, Pyco si natáčanie pár scén oproti iným postavám predĺžil. "V každom zábere hlavný kameraman a režisérka dbali na to, aby jeho tvár nebolo vidieť spredu," vysvetľuje Katka Nosková.


Na dlhoočakávaný príchod Pyca a hlavne Ičiho do Paneláku sa môžte tešiť už túto stredu, 23. februára o 20:15 iba na Jojke!


Foto: TV Joj

5 komentárov :

  1. Iči?No konečně!!! Kačka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no ja som ho teda spoznala :) ved mu bolo vidno pol tvare :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak to je supeeer!!! ja som nespoznala a tak som bola zvedavá a šla sem pozret... a tak už viem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som zastavil ked imro robil s tou utierkou a tak som si to overil

    OdpovedaťOdstrániť

Vaše otázky, nápady, pripomienky...