Čítať viac >>

Stane sa zo Švehlovej Bajzová?

Ateliér na bratislavskej Kolibe po mesiaci znovu ožil, v Paneláku sa skončili prázdniny a výroba populárneho denného seriálu sa opäť rozbehla na plné obrátky. Prvý nakrúcací deň roku 2011 patril Švehlovcom, ktorých vzťah nabral nečakané obrátky.


"Práve počas tejto pauzy sa naše manželstvo rozpadlo, takže som celé sviatky riešil tieto problémy. Na súkromie som nemal čas," zasmial sa Vlado Kobielsky alias podpapučový Kubo Švehla.


Jeho miesto v Ivaninom náručí by mohol zaujať Michal Bajza. Jeho Predstaviteľ Majo Miezga však seriálom počas voľna nežil: "Voľno som si užil fantasticky, len mi strašne rýchlo ubehlo. Robil som neplechu, papal koláčiky, takže mám aj nejaké to kilečko navyše. Aspoň mám čo zhadzovať."


Na VII. sériu sa môžete tešiť už o pár týždňov


Foto: TV JOJ, Joj.sk

zdroj: článok TV JOJ, Joj.sk


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...