Čítať viac >>

Martinka chce hrať v Paneláku, farmári majú radi Angie!

Úspešné reality show Farmár hľadá ženu, ktorá každý týždeň láme rebríčky sledovanosti a ľudia sa každý týždeň pozerajú na osudy farmárok a budúcich farmáriek si získala srdcia mnohých divákov, dokonca niektorí protagonisti by radi prerazili v seriáloch Jojky.


Martina - Klepatra, Lagy Gaga z Turca alebo herečka z "Holywódu" by si rada zahrala v seriáli, najradšej v Paneláku pre Topky.sk prezradila „To by som si vedela predstaviť. Aspoň zase nadám voľakomu". V Paneláku zatiaľ hrať nebude, ale jej herecký prejav spolu s jej mamou si môžete pozrieť po 22:00, po dennej dávke Paneláku a Profesionálov.


Farmárom Maťovi, Mariánovi, Milošovi, Mirovi a Zdenovi tiež nerobí problém si zahrať v seriáloch, dokonca pre denník Plus 1 deň prezradili, že majú najradšej seriálovú Angie alias Mirku Partlovú.

Miloš sa priznal, že si rád pozrie slovenské seriály najmä z Jojky: Profesionáli, Odsúdené, Mafstory a nepohrdne ani Panelákom, jeho obľúbené herečky sú Mirka Partlová, Helena Krajčiová, Zdena Studenková a Anna Šišková.

Maťo síce nie je seriálový tip, lebo vraj na televíziu nemá čas, ale sem-tam si slovenské seriály pozrie, pričom najviac mu zo slovenských herečiek padla do oka Angie, vlastným menom Mirka Partlová.

Miro má tiež v obľube slovenské seriály, najčastejšie pozerá Panelák, pričom z hercov mu najviac imponuje predstaviteľka Angie, Mirka Partlová a z mužských hereckých postáv Maslák, Janko Koleník. Rád by zahral po boku s nimi v Paneláku.

Zdeno televíziu pozerá pomenej, pretože nemá na ňu čas. Najsympatickejšia postava preňho je postava Zdena zo show Farmár hľadá ženu, zavtipkoval. Zo slovenských hercov z Paneláka má najradšej staršiu generáciu hercov.

Marián má radšej staršie zahraničné seriály Pobrežná hliadka a Knight Rider, ktoré vysiela JOJ Plus.



Martinka z Holywódu, alebo ako talianska herečka LaPaloma Blanca


Foto: TV JOJ, Joj.sk
Video: Matulo173, youtube, vysielanie TV JOJ


1 komentár :

  1. Moje svedectvo Ahoj všetci. Som tu, aby som dosvedčil, ako som dostal svoju pôžičku od pána Benjamina po tom, čo som niekoľkokrát požiadal rôznych poskytovateľov pôžičiek, ktorí prisľúbili pomoc, ale nikdy mi ju neposkytli. Až kým ma môj priateľ nepredstavil pánovi Benjaminovi Leeovi, ktorý mi sľúbil, že mi pomôže, a skutočne tak urobil, ako sľúbil, bez akejkoľvek formy oneskorenia. Nikdy som si nemyslel, že stále existujú spoľahliví poskytovatelia pôžičiek, kým som sa nestretol s pánom Benjaminom Leeom, ktorý skutočne pomáhal s pôžičku a zmenil moje presvedčenie. Neviem, či nejakým spôsobom potrebujete skutočnú a urgentnú pôžičku, kontaktujte pána Benjamina prostredníctvom služby WhatsApp + 1-989-394-3740 a jeho e-mailu: 247officedept@gmail.com ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť

Vaše otázky, nápady, pripomienky...