Včera obidve komerčné televízie JOJ aj Markíza priniesli pre divákov svoje novinky. V akej sile sa vrátil Panelák a ostatné novinky sa dočítate v článku.
Úvodnú epizódu seriálu Panelák videlo takmer 40% Slovákov, ktorí mali práve zapnutý televízor. Presne 39%-ný podiel si odkrojil zo sledovanosti Panelák a stal sa jednoznačným lídrom na trhu (Markíza 17,8%), sledovanosť zverejnil aj Andy Kraus v online rozhovore pre Nový Čas.
Okrem Paneláku sa výborne darilo aj Profesionálom (33,9%), Nore Mojsejovej a jej prejavu k výsledkom show Kapor na torte (44,5%) či dokonca repríze úspešného show programu Česko Slovensko má talent (31,8%). Novinky televízie Markíza kompletne od 20-tej hodiny prepadli a skončili pod podpriemerom Markízy.
Všetky spomenuté seriály a relácie Jojky boli lídrami na trhu a tak si pripísala TV JOJ líderstvo v prime-time, kde získala 33,9% (Markíza 27,0%).
Čísla nám poskytol hovorca televízie JOJ, Jozef Gogola. Sledovanosť je uvedená pre televízie v dôležitej cieľovej skupine 12-54.
ani sa necudujem :)
OdpovedaťOdstrániťmarkiza je uz davno o nicom !! :-)
OdpovedaťOdstrániťjojka ma supeeer serialy ale co markiza... radio fresh? hh .....
OdpovedaťOdstrániťJa myslím,že naše komerčné tv nestoja za deravý groš.Môžu za to zárobky z reklám,prepadáky ktoré vysielajú a nepochybne ich nedotknutelné platy čo si sami odsúhlasujú.Za ten hlavný večerný program (20-23:00) by si u mňa nezarobili ani na slanú vodu.Správy pozerám rašej ako na jojkeeee.
OdpovedaťOdstrániť