5. séria priniesla veľa radosti nielen divákom, ale aj tvorcom. Spokojný je aj riaditeľ Jojky.
Už piatykrát sa v Jojke bilancoval úspech série prvého denného seriálu. Kým štandardom býva, že seriál po čase slabne, Panelák je jasným opakom. Viac divákov, schopnosť poraziť lídra či udržať si divákov deň čo deň spravili z Paneláku fenomén. Koľko tento stroj na skvelé príbehy a neustále zlepšovanie sa vydrží, nikto nevie.
Priemerne si zaplo denný seriál počas piatej série až 522 tisíc divákov v skupine 12+. Toto výborné číslo je podporené skvelým podielom na trhu 26%. Od januára sa však prešlo na mladšiu cieľovú skupinu, ktorá je podstatná ako pre Jojku tak pre Markízu, lebo naň predáva reklamu. Tam sa Paneláku darilo porážať dokonca aj "kráľovnú medzi seriálmi" Ordináciu, z ktorej pomaly začali odchádzať herci. Niektorí do Jojky. V tejto mladšej cieľovke 12-54 získal Panelák priemerný podiel 29,6% s počtom divákov 357 tisíc.
Nielen tvorcovia, ale aj riaditeľ Jojky, František Borovský, ďakuje všetkým divákom, že ostávajú Paneláku verní a oceňujú poctivú prácu celého tímu. V Jojke sa už chystá nová šiesta séria, o ktorej sme vám čo-to prezradili aj v Maratóne článkov. Všetko z Maratónu článkov 3 nájdete v tomto článku.
Žiadne komentáre :
Zverejnenie komentára