Čítať viac >>

Zuzka Haasová sa zranila!

Mladá herečka Zuzana Haasová alias Soňa Jančová poriadne vystrašila tvorcov a štáb seriálu Panelák. V piatok bola totiž mierne neopatrná, pošmykla sa a spadla. To malo za následok dvojnásobnú zlomeninu kostičiek na narte ľavej nohy.


Ako však priznala pre portál Topky „Bude to veľká sranda. Mala som najprv nohu v dlahe a to bol trochu problém. Tak som si dala nasadiť ortézu, aby som to nemala ani pri prezliekaní ťažké.“ Pre portál Jojky sa predstaviteľka Soni Jančovej priznala, že nakrúcanie seriálu to neohrozí. „Doktori mi povedali, že sa to bude hojiť štyri až šesť týždňov. Nakrúcanie Paneláku, ani divadelné predstavenie, dokonca ani prezentáciu mojej knihy neodvolávam."


Zuzke držíme palce, aby pociťovala čo najmenej bolesti a zlomenina nech sa jej zahojí čo najrýchlejšie.


Foto: TV JOJ, Joj.sk


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...