Čítať viac >>

Lesbický vzťah v Paneláku, ako ho prijali diváci?

Vzťah barmanky Lucie s riaditeľkou školy Denisou zaskočil mnohých divákov, nie však samotné herečky. "Od začiatku som vedela, že moja postava bude lesba, aj keď tomu spočiatku nič nenasvedčovalo," vraví pre časopis Eurotelevízia Andrea Karnasová. "Som otvorený človek, pozastavila som sa nad tým iba na sekundu." Lucia medzičasom preskočila do heterosexuálneho teritória, takže nad jej ďalšími vzťahmi visí zmätený otáznik.


Nad zaradením lesbických scén do denného seriálu tvorcovia dlho neváhali. "Táto linka Panelák výrazne oživila, lebo sa konečne riešil vzťah dvoch ľudí z iného uhla pohľadu," tvrdí scenárista Andy Kraus. "Pred každou sériou diskutujem s hercami o ich postavách a myslím si, že Helena aj Andrea sa na to tešili. A obidve boli skvelé!"


Bozkávacie scény zvládli obe herečky s prehľadom. "Keďže k rovnakému pohlaviu cítim len priateľstvo, nakrúcanie intímnych scén so ženou bolo pre mňa uvoľnenejšie a zábavnejšie, než keby som mala za partnera muža", povedala Karnasová.


"Napriek tomu, že sme pomerne konzervatívny národ, mala som väčšinou pozitívne ohlasy, najmä z radov lesbičiek," vraví Andrea. "Na ulici ma nikto nelynčoval ani neopľul, stále ma zdravia aj moje staršie susedky." Andy Kraus sa vyjadril, že nielen lesby, ale aj heterosexuálni diváci ocenilo, že sa nabúralo isté tabu, samozrejme našli sa aj negatívne reakcie.


Lesbický vzťah medzičasom skončil, zrejme kvôli tomu, že by divákom už nemal čo ponúknuť, Denisa však v Paneláku naďalej zostáva aj napriek rozchodu s Luciou.


Foto: TV JOJ, Joj.sk

Zdroj: Eurotelevízia


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...