Čítať viac >>

Diana Mórová bola na Topkách online! Prečítajte si najzaujímavejšie otázky a odpovede...

Dianu Mórovú okrem divadla môžete pravidelne vídavať v jojkárskom seriáli Panelák ako psychologičku Ivanu Švehlovú po boku Vlada Kobielského. Už od zajtra sa s ňou môžete stretávať aj v novom projekte. Fanúšikovia slovenských seriálov sa na ňu môžu tešiť v Keby bolo keby, kde si zahrá taxikárku Ingrid Kubíčkovú. Jej manžela stvárni známy herec Roman Luknár. Diváci a obdivovatelia Didi Mórovej boli zvedaví na Panelák, aj nový seriál Keby bolo keby alebo na rozchod s Juraj Mokrým. Vybrali sme tie najzaujímavejšie otázky a odpovede zo stránky topky.sk:


milan - Ahoj, si veľmi sympatická žena, ako sa ti hrá s Vladom Kobielskym?
Veľmi dobre, vždy je upravený, umytý a voňavý.


Dobrý deň, kedy sa spustí Keby bolo keby? Ináč prajem veľa šťastia v živote súkromnom aj pracovnom!
Ďakujem! Keby bolo keby - 5. októbra na JOJke o 21:15


Ako sa bozkáva s Vladkom Kobielskym?
My sa bozkávame iba na pery, ale je to aj tak fajn


Ako vnímate, že je euro? A pozerávate sa niekedy na Panelák?
Euro je fajn a Panelák pozerám, ak nehrám.


Ahoj si dobrá herečka, čo sa týka Paneláka ste taká aj v súkromní?
Nie :-) Je to moja charakterová postava, ktorú musím zahrať, je to moja práca a vykonávam ju s veľkým nasadením.


Dobrý deň, aký je Roman Luknár v novom seriáli Keby bolo keby, dobre sa s ním pracuje? :-)
Vždy som s ním chcela hrať, Roman je výborný herec, takže tento môj sen sa mi splnil.


Ahoj, čo nové chystáš?
To nové bude 5. októbra na JOJke - Keby bolo keby


Mňa by zaujímalo, čo by Diana poradila ženám, ktoré stratili pokoj v duši. Ďakujem a prajem Diane a Quiduškovi všetko dobré!
Ja som práve ten pokoj v duši nasla, ale ďakujem.


Je pravda, že chcete byť s Maštalírom, myslí že ste pre neho stará a vôbec si neviem predstaviť Vás ako pár.
Ďakujem za úprimnosť, tiež si to myslím.


Máte niečo spoločné s Ivanou Švehlovou?
Nie, je to len moja ďalšia postava v mojom hereckom registri.


Ako na vás vplývala kauza okolo vás Juraja Mokrého a Tomáša Maštalíra?
Aspoň sa o nich píše.


A napadla ma ešte jedna otázka. Quido, ako ho vlastne voláte? Má nejakú zdrobelinu, prezývku? :-)
Quiduško


Dobrý deň, v tých ukážkach na Keby bolo keby vyzeráte fantasticky! Čo vám na tomto seriáli najviac páči? A už sa teším na pondelok kedy sa Keby bolo keby spustí. Panelák je tiež super!
Ďakujem, páni kameramani nám urobili krásne svetlo a strihači postrihali tie najkrajšie obrázky.


Dobrý deň, aký je pre Vás rozdiel medzi Panelákom a Keby bolo keby?
Veľmi veľký, uvidíte sama. Je to niečo iné ako Panelák i keď možno zopár prvkov by ste našli rovnakých - napr. odľahčený humor, ktorý sa osvedčil aj v Paneláku. Treba si Keby bolo keby v pondelok pozrieť a uvidíte.


Divadlo alebo televízia, Panelák alebo Keby bolo keby?
Oboje!


Lego: Myslíte , že ste sa našli v úlohe Švehlovej z Paneláku ?? Lebo ju hráte fantasticky...
Lego, ja som našla Švehlovú v Paneláku.


Zdroj: Topky.sk

FOto: TV JOJ, Joj.sk, Pluska.sk


2 komentáre :

  1. Kedy sa začne keby bolo keby??

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A ste fakt sexi aj v peneláku show dance a keby bolo keby. ja vás zbožnujem

    OdpovedaťOdstrániť

Vaše otázky, nápady, pripomienky...