Čítať viac >>

Andy Kraus o jubilnej oslave... a čo uvidíte v 301. časti.

Včera sa denný seriál Panelák dožil 300. epizódy! a preto sa portál TV JOJ - Joj.sk rozhodol opýtať samotného "otca" Andyho Krausa, čo na to hovorí.


"Spomínam si, že som sa pri písaní časti 27 pomýlil a omylom som ju uložil ako Panelák 270. To bolo v čase, keď ešte nebola odvysielaná ani jedna časť a všetko bolo iba v štádiu príprav a veľkých očakávaní. Vtedy som si povedal, že ak by sme to dotiahli aspoň po tú 270-tku, tak bude dobre. Dnes mi príde úplne reálne, že sa Panelák dožije aj päťstovky. Som rád, že práca na seriáli nás stále baví tak ako na začiatku, počet hercov, rovnako aj autorský tím, sa rozrástol a teší ma, že ešte stále máme nápady, ako posúvať osudy hrdinov obľúbeného seriálu. Myslím si, že Panelák bude dlho najúspešnejším slovenským denným seriálom. Ak sa niekomu na Slovensku podarí vytvoriť seriál, ktorý počtom dielov prekoná ten náš a bude mať minimálne takú sledovanosť, tak som ochotný pred ním klaknúť na kolená a pobozkať mu špičku pravej nohy

Paneláku želám verných divákov a divákom Paneláku želám ešte veľa príjemných večerov v našej spoločnosti."

Andy Kraus


301. časť: 20:15 Panelák - Koláče
Ivana sa vrátila opäť domov, ale pre Jakuba má zlú správu, chce sa rozviesť. Ako zareaguje Jakub?Martina zdôvodňuje výber 500 eur. Uverí jej Milan Kordiak? Fodrász starší mal nehodu, je to vážne? Aký bol dôvod nehody? Nina opäť provokuje Michala, dozvie sa o tom Zuzana? Jakub opäť príde na návštevu k Zdenke.


Program 22. septembra:
20:15 PANELÁK
21:15 Odsúdené
22:15 Profesionáli


Zdroj: TV JOJ, Joj.sk

Foto: TV JOJ, Joj.sk


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...