Čítať viac >>

Viki Ráková - rozhovor

Paneláková postava Agáty prekonala depresie a v seriáli opäť úspešne podniká, tým pádom sa VIKI RÁKOVÁ (28) opäť vrátila do hry. Na druhej strane, kvôli zábave zbožňuje svoju postavu Tünde z Kutyila s.r.o. a vizitka seriálovej herečky jej nijako neprekáža. Oveľa zložitejšie to má v súkromnom živote práve kvôli problémom brata Róberta...


V druhej sérií Paneláka sa Vaša postava Agáty Fodrászovej dostala do úzadia. No v aktuálnej tretej sérií sa to zase zmenilo a ste späť v plnej sile.
Je to dobrý pocit, že som dostala ďalšiu šancu a veľmi ma to potešilo. Na druhej strane, som spokojná aj s tým, že Agáta je teraz živšia, optimistická, spokojnejšia a každého podporuje. Musím sa priznať, že sa mi hrá oveľa lepšie.


Čiže Vám vyhovuje nová tvár?
Určite áno. Je to hlavne o mojom pocite, že sa ja sama cítim lepšie, a preto mám voľnejšiu ruku aj od režisérov. Podporujú ma v tom, aby som terajšiu Agátinu energiu mohla dať naplno von a nie ju v sebe potláčať, ako to bolo v predchádzajúcich sériách. Cítim sa tam teraz veľmi dobre.


Ako ste pociťovali Agátino depresívne obdobie?
Je pravda, že som to cítila aj na svojom osobnom živote. Jej ťažké obdobie sa so mnou zahrávalo aj mimo kamier. Dosť ma to položilo, pretože Agáte sa prestalo dariť a prechádzalo to nejakým spôsobom aj na mňa.


V Paneláku sa po Vašom boku objavuje Peter Oszlík, ktorý stvárňuje vášho brata Petra. Ako spolu vychádzate?
Skutočne veľmi dobre. V minulosti sme boli aj spolužiaci na VŠMU v Bratislave a poznali sme sa aj pred školou. Peter hral v komárňanskom divadle, ja v košickom a navzájom sme sa teda stretávali. Naše kamarátstvo je už naozaj dlhoročné.


Môžete prezradiť či sa stane niečo medzi Agátou a Milanom Kordiakom?
Milan za ňou bude chodiť, budú sa navzájom podpichovať, ale vzťah zatiaľ neriešia. Neviem, či sa to vôbec prelomí do niečoho hlbšieho...


Viac sa dočíta tu na stránkach denníka Plus 1 deň...(klik)


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...