Čítať viac >>

Diana Mórová získala ďalšiu cenu!

V pondelok sa konal v priestoroch novej budovy SND dvanásty ročník slávnostného odovzdávania ocenenia Krištáľové krídlo. Myšlienkou Krištáľového krídla je vyzdvihnúť najúspešnejších a najšikovnejších medzi nami. V kategórii Divadlo a audiovizuálne umenie získala najvyššie ocenenie Diana Mórová, obľúbená herečka, členka Činohry SND.


Krištáľové krídlo získala za postavu Kataríny v Shakespearovej hre Skrotenie zlej ženy a za Oľgu v Čechovových Troch sestrách. Dojatá vyšla na scénu a vôbec neskrývala slzy šťastia. „Je to zvláštne a krásne zároveň, že som cenu dostala za dve inscenácie, v ktorých som hrala v roku 2008. Veď od roku 1996 som urobila množstvo inscenácii a nikdy som nedostala žiadne ocenenie. O to viac si to dnes vážim a len dúfam, že s Krištáľovým krídlom poletím ešte veľmi-veľmi ďaleko" povedala dojatým hlasom Didi Mórová. Ja len dodám, že v marci ju diváci ocenili v diváckej ankete OTO 2008 v kategórii najlepšia herečka, kde sa umiestnila na prvom mieste.


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...