Čítať viac >>

Vladimír Kobielsky - rozhovor

Kým sa VLADIMÍR KOBIELSKY (33) neobjavil v Paneláku, diváci jeho hlas poznali najmä z dabingu. Mnohí si Vlada zaškatuľkovali ako Jakuba Švehlu, ktorý je pod papučou seriálovej manželky Ivanky. On je v skutočnosti úplne iný až na jednu výnimku...



Diváci vás spoznali vďaka Paneláku, neľutujete to s odstupom času?
Keď sme išli na konkurz do seriálu, tak sme absolútne netušili, do čoho ideme. Dovtedy tu nebol nijaký denný seriál a pre každého to bolo niečo nové. Je to však príjemné, všetci si zvykáme. Anonymita mi svojím spôsobom vyhovovala, ale keď sú na nás pozitívne reakcie, tak mi to až tak neprekáža.


Vnímajú vás ľudia ako Vladimíra Kobielskeho či Jakuba Švehlu?
Takmer nikto z divákov nepozná moje pravé meno, všetci na mňa reagujú len ako na Kubka. Musím priznať, že sa mi napríklad veci na úradoch vybavujú oveľa ľahšie ako v minulosti.


Nezvyknete sa predstavovať seriálovým menom?
Niekedy áno, ale to robím zámerne. Ide z mojej strany len o vtip, nič viac.


Premýšľali na začiatku tvorcovia Paneláka, že by ste sa možno hodili na aj na inú postavu?
Nie, zavolali ma len na postavu Jakuba. Na konkurze sme mali dialógy spolu s Dianou Mórovou a už vtedy sa vyjadrila, že by bola rada, keby som si Švehlu zahral práve ja. Za to jej ďakujem, svojím postojom možno ovplyvnila moje pôsobenie v seriáli.


Vyhovuje vám tento typ postavy?
Môžem byť ten utiahnutý a menej energický. Didi donesie kopu energie a ja sa popri nej zveziem. Keby mala byť Ivana Švehlová mojou skutočnou manželkou, tak ju asi zastrelím alebo by som od nej ušiel.


Viac sa dočíta tu na stránkach denníka Plus 1 deň...(klik)


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...