Čítať viac >>
Panelák zvýšil náskok...
Včera sa opäť stretli v súboji Panelák vs. Rádio. Ako to dopadlo? Nový seriál, s ktorým išla Markíza do veľkého boja diváci neprijali. Už po premiére bolo jasné, že seriál sa ľudom nepáčil a už po pár minútach prepínali na iné stanice (JOJ, STV). Včera večer sa súboj z utorka zopakoval, diváci si radšej oddýchli pri ich obľúbenom Paneláku, než pri novom seriáli z mediálneho prostredia a tak sa stal Panelák opäť lídrom večera.
JOJ: Panelák 34% (v cieľovej skupine 12-54 až 40%)
Markíza: Rádio 17%

5 komentárov :

  1. Super! Panelák 4ever!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je to blbost s prepacenim,ale serial radio fresh je omnoho lepsie pozeranie,ved ludia nevedia ani poriadne,ze ide novy serial-ale sa to medialne aj v praci rozsiri,tak bude vecsia sledovanost na markize-.(NEBOJTE SA PANELACI),ako sa vravi "DOCKAJ CASU,AKO HUSA KLASU",no nie VIKI?ved ty vies taketo prdy rozpravat,hejze-tudom?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A teba odkiaľ vypustili? ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Anonymný: ľudia nevedia, že ide rádio??? Ti šibe (sorry, za výraz), však to promujú už mesiac, všade v TV, v rádiu, v tlači (noviny, časopiy) - samé inzeráty, billboardy, bulvárne články, samé reklamy proste promo je obrovské a mne sa už hnusí, rádio som videl a prepol som po takých 15-20 minútach Panelák, lebo to Rádio je slabý seriál a o chvíľu ho aj zrušia.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No ja som kukal ordinaciu a ze o com bude to radio ale ma to neoslovilo a radsej si pozrem moj oblubeny PANELACIK, ktory sledujem pravidelne a teraz ako sa mu velmi dari.. Radio absolutne pod ciarov len 17 percent. Keby to Markiza tak nepropaguje a je to lwen taky lacny serial uz tam neni.. Markiza necha len to co ma poroadnu sledovanost.. Ale slabota... PANELAK - NA TOM SA AJ NASMEJEM VSETKO SUPER.. Emilko a Nitschnajderka (ci jak sa vola) 4EVER - to su TOP! PANELAK IDES!

    OdpovedaťOdstrániť

Vaše otázky, nápady, pripomienky...