Čítať viac >>

Panelák vyhral...

Blog, ktorý prináša každý deň rôzne zaujímavé články z rôznych sfér - www.mi-so.blogspot.com, usporiadal OTO anketu na svojom blogu, kde sa Panelák v kategórii seriál umiestnil na prvom mieste. Obľúbená sekera z Paneláka Diana Mórová obsadila v kategórii herečka taktiež prvú priečku. Podnikateľ Milan Kordiak pravým menom Alexander Bárta skončil v ankete na zemiakovej štvrtej pozícií.


Ostatné výsledky nájdete ->tu<-


1 komentár :

  1. Moje svedectvo Ahojte všetci. Som tu, aby som potvrdil, ako som dostal pôžičku od pána Benjamina po tom, čo som niekoľkokrát požiadal od rôznych požičiavateľov pôžičiek, ktorí sľúbili pomoc, ale nikdy mi pôžičku nedali. Kým ma môj priateľ nepriblížil pánovi Benjaminovi Leeovi, sľúbil mi pomoc a skutočne urobil, čo sľúbil, bez akejkoľvek formy omeškania. Nikdy som si nemyslel, že stále existujú spoľahlivé pôžičky na pôžičky, až kým sa nestretnem s pánom Benjaminom Lee, ktorý s tým skutočne pomohol pôžičku a zmenilo moje presvedčenie. Neviem, či nejakým spôsobom potrebujete skutočnú a naliehavú pôžičku. Môžete sa obrátiť na pána Benjamina prostredníctvom WhatsApp + 1-989-394-3740 a jeho e-mailu: Lfdsloans@outlook.com ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť

Vaše otázky, nápady, pripomienky...