Čítať viac >>

Peter Oszlík - rozhovor

V jojkárskom seriáli Panelák sa objavia nové postavy, jedným z nich je aj mladý herec PETER OSZLÍK (26), ktorý zrejme zamieša karty v populárnom Paneláku. Ako brat Viki Rákovej sa vrátil z väzenia a nasťahoval sa do bytu na treťom poschodí. Peter prezradil aj niečo z deja...





Aktuálne vás môžeme vidieť v Paneláku ako Petra Fodrásza. Prečo sa tvorcovia seriálu rozhodli pre vás?
S tvorcami Paneláka som sa zoznámil, keď som účinkoval v seriáli Kutyil, s. r. o. Hral som tam epizódnu postavu intelektuála Teodora, ktorý bol priateľom Emese (Miška Szöcsová). Zrejme si ma zapamätali a ponúkli mi postavu Petra.


Rozvírite svojím príchodom pokojné vody v bytovke?
Peter Fodrász sa vráti z väzenia späť do Nových Zámkov, no jeho otec ho presídli spolu s Agátou do bratislavského bytu. Peter bude spolu so sestrou podnikať a objavia sa tam určite aj nejaké nové lásky.


Zamotáte v Paneláku vzťahy?
Určite áno (smiech).


Myslíte si, že tvorcovia sa rozhodli, pretože Peter je maďarskej národnosti rovnako ako vy?
Myslím si, že aj to bolo rozhodujúce. Veď aj Agáta (Viki Ráková) má rovnaký pôvod ako ja. Musím si na svoj prízvuk dávať veľký pozor a dosť veľa pracujem na textoch. V divadle je to iné, tam mám na skúšanie minimálne šesť týždňov, a preto si text dokážem viacej osvojiť. Ale som rád, že môžem účinkovať v Paneláku, vďaka tomu získavam viac skúseností pred kamerou.


Ako vychádzate s Viki?
Veľmi dobre. Na VŠMU sme boli spolu v jednom ročníku, takže sa veľmi dobre poznáme. Naše prvé scény boli naozaj veľmi vtipné.


S kým ste si zatiaľ najviac sadli počas nakrúcania?
Dobre sa mi točí so všetkými. Skoro s každým som už niekde spolupracoval, či už s pani Turzonovovou, Vladom Kobielskym či Alexandrom Bártom.


Viac sa dočíta tu na stránkach denníka Plus 1 deň...(klik)


1 komentár :

  1. CHCEL BY SOM ABY TA PIATA SERIA BOLA ESTE LEPŠIA AKO TA STVRTA NIE JE DVOLEZITE KTO SOM ALE ANI NEVRAVÍM ZE TA STVRTA BOLA ZLA ALE SA NEVIEM DOCKAT KEDY ZAČNE PIATA SERIA A TAK ISTO POZDRAVUJEM VSETKYCH HERCOV CO HRAJÚ V PANELÁKU VSETKYCH VÁS POZDRAVUJEM AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOJJJJJJJJJJJTTTTTTTTTTTEEEEEEEEE

    OdpovedaťOdstrániť

Vaše otázky, nápady, pripomienky...