Čítať viac >>

Technická porucha...

Ak ste včera pozerali Panelák, určite ste zistili, že včerajšia epizóda nemala záverečné titulky. Diváci uvideli ako Jakub Švehla (Vladimír Kobielsky) išiel otvoriť dvere a náhle sa spustila upútavka na obľúbený kriminálny seriál Shark. Vystrihnutých bolo iba posledných pár sekúnd, ako Jakub Švehla otvára dvere, v ktorých sa objavil Straka (Lukáš Latinák).


Kontaktoval som programového riaditeľa TV JOJ Františka Borovského, ktorý sa k tejto situácii vyjadril: "Divákom sa ospravedlňujeme, išlo o technickú chybu, našťastie odstrihnuté boli iba titulky."


2 komentáre :

  1. No ja som bol z toho úplne vedľa, chcel som vedieť, čo sa stane - a nič... Najprv som sa rozčuľoval, že ďalšiu reklamu dali, a potom mi došlo, čo sa stalo...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne došlo, že to nie je reklama, keď bolo, že "Za okamih SHARK". A inak mi je ľúto, že sa Luky Latinák po tak dlhej dobe nedostal na obrazovku prostredníctvom Paneláka, aj keď mal :))

    OdpovedaťOdstrániť

Vaše otázky, nápady, pripomienky...