Čítať viac >>

Betka Stanková - rozhovor

Mladá herečka ALŽBETA STANKOVÁ (29) sa pokúšala zvádzať ženatého Karola. Betkin ženský výzor klame, pretože za peknou tváričkou sa skrýva poriadna mrcha, ktorá zámerne rozbíjala cudzie manželstvo...


V Paneláku okato balíte zadaného Karola Mázika. Dokázali by ste pokukovať po zadanom mužovi mimo kamier?
Ak ide len o to pokukovanie, zatiaľ som ešte nestretla nikoho, komu by to ublížilo alebo nebodaj zanechalo trvalé následky.


Viete prečo dali vašej postave práve meno Betka?
To vzniklo spontánne na kamerových skúškach. Pôvodne som mala byť Lenka, no teraz je zo mňa Betka.


Máte spoločné niečo s touto postavou? Predsa len ide o tichú a zákernú mrchu...
Maximálne to meno. Aspoň dúfam (smiech).


Aký je rozdiel medzi seriálovou a skutočnou Betkou?
Tú malú seriálovú by som niekedy najradšej nakopala do zadku, ale to by ma potom asi bolelo (smiech).


Panelák je o susedoch, ktorí žijú pod jednou strechou. Akí sú vaši?
A viete, že o nich ani neviem? Takže asi dobrých.


Ako sa vám spolupracuje s kolegami z Paneláka?
Určite je pre mňa dosť dôležité, keď pracujem s niekým, aby som si s ním mala čo povedať a ešte sa pritom aj zasmiala. To je potom strašne fajn. Veselo to vyzerá aj počas nakrúcania Paneláka.


Viac sa dočíta tu na stránkach denníka Plus 1 deň...(klik)


2 komentáre :

Vaše otázky, nápady, pripomienky...