Čítať viac >>

Gabika Škrabáková - rozhovor

Jej sestra sa vydala ešte počas vysokej školy. Ona, keď mala tridsaťštyri. Štyri mesiace potom GABIKA ŠKRABÁKOVÁ - KREUTZ (37) porodila a o tri roky neskôr sa stala aj známa jej tvár. Mnohí diváci ju poznali hlavne z dabingu, v súčasnosti sa objavuje aj v nových slovenských seriáloch.


Prvú rolu ste dostali pred dvadsiatimi rokmi. Neprekáža vám, že ste známa až dnes?
Televízia je fenomén. Kým herec nie je na obrazovke, akoby ani neexistoval. Nie som typ, ktorý sa pretláča. V slovenských seriáloch je to o tom, či vás oslovia.


Túžili ste po seriálovej postave?
Keď mi zavolali z produkcie Paneláka, že potrebujú sestru pre Viki Rákovú, bola som rada. Je fajn, že sa tu točia seriály. Čím viac ich je, tým lepšie! Čoskoro by sa mohli pridať aj filmy či inscenácie.


Spoznávajú vás ľudia na ulici?
Je milé, keď ma oslovia, ale v prvom rade ma na tom teší to, že sledujú seriál. Keď povedia, že mi držia palce, je to veľmi príjemné. Negatívnu skúsenosť som zatiaľ nemala.


Ste niečím podobná so seriálovou Evou?
Obe sme rodinne založené. Eva má peknú rodinu, pekný vzťah s rodinou, najmä so sestrou.


Ale veď sa práve rozviedla a zvádza bývalého svojej sestry...
Nie je to celkom tak, ako sa zdá. Nechcem predbiehať, ale trošku sa to zamotá. Eva sa ako postava vyvinie, chce pomstiť svoju sestru. Spôsob, akým ju chce pomstiť, mi nie je blízky, ale som herečka, a tak to musím zahrať.


Viac sa dočíta tu na stránkach denníka Plus 1 deň...(klik)


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...