Čítať viac >>
Panelák - magazín: kontakt
Mnohí ste ma kontaktovali na e-mail alebo do chatboxu a žiadali ste kontakt do PANELÁK - MAGAZÍNA. Sľúbil som Vám, že dnes prinesiem bližšie informácie a svoj sľub plním:


Kontakt:
panelakmagazin@joj.sk

2 komentáre :

  1. Vážení pracovníci TV JOJ. Neviem kto presne v seriále Panelák napísal scenár, vybral postavy a priradil k ním hercov, ale sa mu to nesmierne podarilo ! Výber rodín, ale aj jednotlivcov, a ich herecké výkony sú naozaj na vysokej úrovni. Prosím odovzdajte týmto všetkým moju vďaku za ich prácu a za naše "pobavenie". /Odkazujem p.Kobielskemu, že sa nemusíbáť, ako to v TV vravel - je tiež perfektný. Váš divák Julo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý den mam 17rokou a chcel by som si zahrať v serialy panelak.Mam aj vlastnú stranku ale som len amater možete si pozrieť aj stranku www.tarinator.sk .Prosim ozviťe sa my.Dakujem s pozdravom Viktor z Nitri.

    OdpovedaťOdstrániť

Vaše otázky, nápady, pripomienky...