Čítať viac >>
JOJka - LÍDROM NA TRHU!
Televízia JOJ hneď v prvý deň novej vysielacej štruktúry rozbila konkurenciu. JOJka dosiahla už od 19:00 dobré výsledky s KRIMI Novinami, ktoré získali podiel 18,3%, čo je jemný priemer televízie.
Už od 19:30 bola TV JOJ lídrom na trhu s NOVINAMI a ŠPORTOM - 570 tisíc divákov, podiel takmer 40% - tradične jednoznačne lídrom na trhu (TV Markíza - spravodajstvo - 420 tisíc; podiel 30% / STV Jednotka - spravodajstvo - 235 tisíc; podiel 19%).
Prvý premiérový diel (94. časť) PANELÁKA po letnej pauze si nenechalo ujsť 560 tisíc divákov, sledovanosť bola 12,1% a podiel 32% - jednoznačný líder na trhu. (TV Markíza - Kobra - 450 tisíc; podiel 25%).
Nasledoval KUTYIL s. r. o., ktorý získal ešte viac divákov takmer 700 tisíc divákov, podiel sa vyšplhal na 37% - jednoznačný líder na trhu. (TV Markíza - Kobra - 450 tisíc; podiel 25%)
Ďalšia novinka PROFESIONÁLI nezaváhala a získala 510 tisíc divákov, podiel bol výborný 39% - jednoznačný líder na trhu. (TV Markíza - Paľba - 230 tisíc; podiel 18,5% / STV Jednotka - Klinika Grace - 190 tisíc; podiel 14,6%).

zdroj: informácie som čerpal z tlačovej správy JOJ

2 komentáre :

  1. Skvele!
    JOJ-ke to prajem, nech sa jej nadalej dari ako doteraz... Karči

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dalo sa to cakat, od kedy je v JOJke novy manazment, tak ta televizie viac a viac sliape na paty markize, ktore straca dych a zacina prepadavat v sledovanosti! Drzim palce

    OdpovedaťOdstrániť

Vaše otázky, nápady, pripomienky...