Čítať viac >>

Lukáš Latinák - rozhovor

Herec

LUKÁŠ LATINÁK (31) má za sebou bohatú divadelnú aj moderátorskú minulosť. Do povedomia divákov sa dostal až vďaka reklame na istú banku, v ktorej si zahral spolu s Ľubošom Kostelným. V seriáli Panelák hrá intrigána Miloša Straku a na jeseň sa objaví v novom JOJkaráskom sitcome Profesionáli. Okrem toho ho čaká aj svadba...




Diváci vás poznajú najmä ako zákerného Miloša zo seriálu Panelák. Nemyslíte si, že kvôli tomu budete v reklame na istú banku pôsobiť nedôveryhodne?
Vôbec si to nemyslím, pretože ľudia si to nebudú spájať, teda dúfam. Reklamné obdobie sa mi skončilo, takže už sa tam nebudem objavovať ja, ale iný, mladší kolega.


Ako ste sa dostali k účinkovaniu v Paneláku?
Myslím, že ako všetci. Bol som na konkurze. Mali sme texty a zahrať situáciu s Didi Mórovou. Základné obsadenie už bolo vybrané a predpokladám, že ostatných zúčastnených potom obsadili do menších postáv.


Vašimi kolegami sú aj spolužiaci z VŠMU Robo Jakab (Karol), Marián Miezga (Michal Bajza), Vladimír Kobielsky (Jakub Švehla). Je to náhoda, že ste sa spolu v Paneláku ocitli?
Je to náhoda. Aj nás podozrievali, či tam chceme prepašovať celé divadlo Astorka. Robili si z nás srandu. Nebolo to však tak, že by sme sa tam tlačili, to v žiadnom prípade.


Momentálne sa naplno sa naplno oddávate k hereckej profesii. Čo vás k tomu viedlo? Motivoval vás otec?
Poopravil by som to. Momentálne by som sa mal oddávať prázdninám, pretože sa nám skončila divadelná sezóna, ďalej Panelák má prázdniny a hráme ešte v Teatre Tatre a absolvovali sme aj zájazd v Poľsku.


V septembri sa objavíte v novom sitcome Profesionáli. Aký je prechod z gynekologickej ambulancie na policajnú stanicu?
Prechod vyzerá asi tak, že vyjdem z ateliéru číslo tri, prejdem cez parkovisko, hore pri bufete ma niekto počká a zavedie ma na policajnú stanicu.


Viac sa dočíta tu na stránkach denníka Plus 1 deň...(klik)


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...