Čítať viac >>

Hana Gregorová - rozhovor

V seriáli Panelák hrá nepríjemnú svokru, tvrdí, že ona taká nebude. HANA GREGOROVÁ (55) žije už roky s manželom Radkom Brzobohatým. Hanka nám porozprávala o Paneláku, o jej mužovi a láske či o jej deťoch.




Viete aká by ste bola teraz populárna, keby ste sa do Radka Brzobohatého zamilovali teraz?
Chvalabohu, že bulvár vtedy neexistoval. A nebola by som populárna, ale rozmetaná na kusy. Tento druh popularity fakt nemusím.


Radek Brzobohatý bol idolom žien. Obzerali sa za ním často na ulici?
Ešte aj dnes sa obzrú. On bol idolom od mladosti a pre všetky kategórie obdivovateliek.


Nie ste žiarlivá?
Nie. Netreba pátrať. Myslím si, že taká malá, neosobná nevera je pre vzťah určitým korením.


V Paneláku hráte nenávidenú svokru. Viete si samu seba dosadiť aj do takejto skutočnej životnej situácie?
Myslím si, že dokážem vyjsť s každým. A to, ako som v seriáli nenávidená, je relatívne. Moja nevesta Ivana tiež nie je na zožratie. Jedno súvisí s druhým: Aký požičaj, taký vráť. Autor to tak napísal, tak ho ctím. V súkromí si s Didi Mórovou rozumieme až podozrivo dobre.


A keby bol Váš syn Ondřej taký ťuťmák ako je seriálový Jakub Švehla? Nechceli by ste to tak?
Ondrejko bude mať dvadsaťšesť rokov. Myslím, že ťuťmáka sme z neho nevychovali. Čisto hypoteticky: Snažila by som sa s tým niečo urobiť. Hoci lámať cez koleno nemá zmysel. Niekedy sú za tým gény, inokedy vplyv partnera. Dôležité je iné: Ak tá výchova bola dobrá, mal by zostať vzťah a rešpekt k rodičom.


V seriáli sa rozprávate so svojou nevestou po česky a v Prahe vraj s manželom po slovensky...
To nie, ale Radek zbožňuje moju slovenčinu. Ale keď som v „ráži“ a pohádame sa, po česky by mi to ani nešlo tak ako po slovensky.


Viac sa dočíta tu na stránkach denníka Plus 1 deň...(klik)


1 komentár :

  1. Na nej sa vždy zasmejem :D Hlavne keď je s Emilom...ako pri tom vláčiku keď ich načapala Jana :D:D:D

    OdpovedaťOdstrániť

Vaše otázky, nápady, pripomienky...