Čítať viac >>

Braňo Bystriansky - rozhovor

BRANISLAV BYSTRIANSKY (36), ktorého určite poznáte z reklamy, kde zaspáva za volantom, patrí už roky k hercom činohry SND. V tomto roku sa stal aj tvárou populárneho Paneláka, kde hrá naivného barmana Imra. V mladosti prežil vzťah s herečkou Silviou Šuvadovou a dnes je z neho milujúci otec.


Momentálne vás môžu diváci vidieť ako barmana Imra v seriáli Panelák. Imro tu pôsobí naivne. Máte s tou postavou niečo spoločné?
Ja stále hovorím, že postavu menej inteligentného človeka musí hrať niekto veľmi inteligentný. Aby chápal, čo je inteligentné a čo neinteligentné. A na tom sa diváci smejú.


Takže vy sa považujete za inteligentného?
Nie, to hovorím v zmysle tvorivého postupu (smiech).


Aká iná postava sa vám v seriáli páči?
Ja som s postavou Imra spokojný. Dá sa s ním pracovať a to mi vyhovuje.


Hráte v seriáli Panelák, ale v skutočnosti vám panelákové bývanie príliš nevonia...
To je pravda. Preto bývam v dome neďaleko Trnavy, ktorý som si skoro celý postavil sám, vlastnými rukami. Neskromne sa tak považujem za šikovného človeka, ale musím priznať, že mi pomáhal aj svokor.


Koncom júla budete nakrúcať seriál, ktorý bude vysielať televízia JOJ. Názov projektu je Kutyil, s. r. o., už viete akú postavu budete hrať?
Zahrám si tu postavu zručného stredoslovenského chlapa z dediny. Celé to bude spracované podľa Kutyilskej relácie, ktorú má Andy Kraus. On píše aj scenár a bude tu aj hrať. Ale už nič viac o tom neviem.


Viac sa dočíta tu na stránkach denníka Plus 1 deň...(klik)


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...