Čítať viac >>
Mamba - ďalší výmysel bulváru?
Obľúbená čašníčka Angie musí kvôli tehotenstvu zanechať svoje zamestnanie. A kto ju nahradí? Novej posile sa nepochybne poteší predovšetkým mužská časť osadenstva. Do Paneláka sa vraj rúti sexbomba Mamba!

Nový Čas sa jej opýtal, že či bude hrať v Paneláku. „Áno, budem hrať v Paneláku. A hoci som sa uchádzala o menšiu rolu, veľmi ma prekvapili, že mi ponúkli veľkú postavu novej čašníčky! Mám obrovskú radosť!“ dodala Mamba, ktorá ma podľa mojich informácií už prvé dni nakrúcania za sebou.

Zdroj: Nový Čas

Kraus sa vyjadril pre jedno nemenované rádio: Jeho odpoveď bola jednoznačná - Nemáme uveriť všetkému, čo sa napíše. Angie v Paneláku určite zostane. Či sa objaví Mamba v Paneláku, ale nekonkretizoval, máme sa nechať prekvapiť.

Ale mňa napadla otázka, je vôbec Angie tehotná, tak ako to spomína Nový Čas, keďže cez leto bude maximálne zaneprázdnená - článok o Angie a jej pracovnom lete Vám prinesieme onedlho!

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...